اعتراض استاد کهنمویی به تهیه کننده خندوانه؛ پول‌ام را نداده‌اند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد زیکساری که از جایی به بعد در «خندوانه» مجبور شد به تبلیغ دمنوش بپردازد ضمن گلایه از بدحسابی عوامل «خندوانه» که به لحاظ مالی او را ساپورت نکرده اند از اشتباهش به خاطر تبلیغ دمنوش سخن گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از هفت صبح، احمد زیکساری علیرغم تجربیات سالها فعالیت در تئاتر و تحصیلات تا مقطع دکترا در رشه فلسفه هنر، اما با ایفای کاراکتر «استاد کهنمویی» در «خندوانه» نزد مخاطبان عام شناخته شد.df617e72583228058b0fa06d2ec7e0c7_m

محمد زیکساری که از جایی به بعد در «خندوانه» مجبور شد به تبلیغ دمنوش بپردازد ضمن گلایه از بدحسابی عوامل «خندوانه» که به لحاظ مالی او را ساپورت نکرده اند از اشتباهش به خاطر تبلیغ دمنوش سخن گفت. بخشی از این گفتگو در این باره را می‌خوانید:

– من به عنوان استاد کهنمویی در استودیو داشتم کار خودم را انجام می دادم و خوشحال بودم بابت این کار. تا اینکه قضیه دم نوش ها پیش آمد. واقعا قلبا راضی به این کار نبودم اما به سه دلیل این کار را پذیرفتم. اول اینکه بارها به رامبد جوان «نه» گفته بودم و احساس کردم بد می شود که هر کار از من می خواهند نه بگویم. دلیل دوم این بود که گفتند رویکرد تبلیغاتی ندارد و قرار نیست اسمی از برند خاصی ببرید. فقط اسم دمنوش به صورت زیرنویس با یک سامانه پیامکی اعلام می‌شود. دلیل آخر هم این بود که گفتند به لحاظ مالی، من را تامین خواهند کرد. البته من هیچ قراردادی با خندوانه نداشتم. از یک جایی به بعد دیدم بازخورد مردم خیلی بد است. اصلا دوست نداشتند و مدام می‌پرسیدند که چرا این کار را پذیرفتی؟

– بعد از نزدیک به پانزده قسمت که ضبط شده بود، با تهیه کننده صحبت کردم و گفتم من پولی نمی خواهم اما دیگر نمی آیم. ۱۰ روز کار متوقف شد اما بعد به من گفتند که نمی شود و شبکه بودجه این کار را نمی پذیرد و باید بیایی و کار را تمام کنید. من هم گفتم با اینکه آدم پولکی نیستم اما یک رقمی برای من در نظر بگیرید و به حساب من بریزید تا حداقل یک دلخوشی برای این کار داشته باشم. مگر آدم چقدر می تواند در مورد دمنوش حرف بزند و مردم هم اینقدر ناراضی هستند. آن ها هم قبول کردند، اما پس از مدتی دیدم بر خلاف توافق با تهیه کننده، مبلغ بسیار ناچیزی ریختند و من هم دیگر نرفتم. کار به اینجا که رسید، رامبد به من زنگ زد و گفت بروم و برنامه را تمام کنم و من به احترام رامبد رفتم و برنامه را تمام کردم، اما بعدش پولی پرداخت نشد.

tel final1

Share