عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

اضافه کاری ساعتی ۴۵۰هزار تومان و حق شیفت ۹۰۰هزار تومانی برخی نجومی‌بگیران/لزوم بازگشت پول‌ها به بیت‌المال و برخورد با متخلفان/ تکرار خطا موجب عصبانیت مردم می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده‌ با بیان اینکه اضافه کاری ساعتی ۴۵۰هزار تومان و حق شیفت ۹۰۰هزار تومان در جمهوری اسلامی هیچ جایگاهی ندارد اظهار داشت: ما بحث گزارش کمیسیون اصل ۹۰ را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و اگر کسی در این میان متخلف بوده باید از سوی دولت به قوه قضاییه معرفی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از راه دانا، غلامعلی جعفرزاده‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی نجومی پس از گذشت بیش از صد روز از دستور رهبر معظم انقلاب دراین‌باره گفت: گزارشی که در مجلس ارائه شد در مجموع خوب بود اما یک بخشی از آن نتوانست نمایندگان را اقناع کند که قرار شد کمیسیون اصل ۹۰ گزارشی را در این خصوص به نمایندگان ارائه کند.

jafarzade_0414وی افزود: یکی از مهم‌ترین نکات مدنظر نمایندگان این است که ماجرای حقوق‌های نجومی مجددا تکرار نشود، چرا که مردم یک خطا را می‌توانند یک‌بار ببخشند اما تکرار آن موجب عصبانیت مردم می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: نمایندگان مجلس سه موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اول جلوگیری از تکرار این ماجرا، دوم بازگشت پول‌ها به بیت‌المال و سوم برخورد با متخلفان.

جعفرزاده تصریح کرد: این برداشت‌ها غیر قانونی است که قانونی جلوه‌اش داده‌اند و می‌گویند که برداشت ما از قانون این بوده است.

وی گفت: باید از این افراد پرسید که چطور تفسیر شما از قانون منجر به افزایش حقوق شما شده و منجر به کاهش آن نشده است؟ به قول معروف ” در دیزی باز است، حیای گربه کجا رفته است؟”، چرا نپرسیدید از خودتان که آیا چنین حقوق‌هایی در جمهوری اسلامی جایگاهی دارد یا خیر؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اضافه کاری ساعتی ۴۵۰هزار تومان و حق شیفت ۹۰۰هزار تومان در جمهوری اسلامی هیچ جایگاهی ندارد اظهار داشت: ما بحث گزارش کمیسیون اصل ۹۰ را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و اگر کسی در این میان متخلف بوده باید از سوی دولت به قوه قضاییه معرفی شود.

tel final1

Share