فرماندار شفت در جمع اصحاب رسانه

اصلی‎ترین عامل عقب ماندگی شهرستان شفت پرداختن به حاشیه ها است/وحدت کلمه واجبتر از پوست اندازی عمرانی و فرهنگی است/ روز شفت برگزار می‎شود/ساحت قلم بسیار ارزشمند است; سیاه نمایی نکنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت به ظرفیتهای انسانی شهرستان اشاره کرد و گفت: اگر قرار است فقط بگوییم شفتی و فومنی این خطرناک است. باید مطالبات شهرستان را با زبان درست بیان کنیم. ساحت قلم بسیار ارزشمند و با اهمیت است و سیاه نمایی نکنیم زیرا این ظلم در حق مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت در جمع خبرنگاران روزنامه ها٬ خبرگزاری و سایتهای خبری مجاز با اشاره به اینکه قبل از ورودم به این شهرستان رصد میدانی داشتم اظهار کرد: علارغم اینکه اثار توسعه یافتگی در بسیاری از شهرها آشکار است اما شهرستان شفت نیاز ضروری به پوست اندازی دارد.mohseni_2016-09-23_20-48-08

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, محمدرضا محسنی عمده ترین نیاز به تغییر در این شهرستان را در بخش عمرانی خواند و گفت: تغییر دیگر نوع نگاه فرهنگی است.

فرماندار شفت با بیان اینکه امروز نگاه دولت و نظام نگاه یکسان در بخش توسعه و عمرانی است گفت: علی‎رغم نگاه یکسان دولت شهرستان شفت با عقب ماندگی همراه است.

محسنی تصریح کرد؛ چشمها را باید شست جور دیگر باید دید. اصلی ترین عامل عقب ماندگی شهرستان شفت پرداختن به حاشیه ها و بعد اعتبارات است.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه شهرستان شفت قدمت سه هزار ساله دارد گفت: انسانهای مختلف با قبیله تالش و گیلک ظرفیتی برای شهرستان است.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی گفت: وحدت کلمه واجبتر از پوست اندازی عمرانی و فرهنگی است و پرداختن به مسائل کوچک آدم را کوچک می کند.

محسنی تصریح کرد: آنهایی که موفقند افق دید بالا و همدلی دارند و هرگز به بزرگ نمایی مسائل ریز و کوچک تکیه نمی کنند.

فرماندار شفت سواستفاده از احساسات را خطرناک دانست و گفت: من از اصحاب رسانه انتظار کمک بیشتری را دارم و رسانه مشکلات شهرستان را رصد و منتقدانه کار کند اگرچه مطالبات مردم به حق است ولی بزرگنمایی مطالبات مردم نیز اجحاف به نظام است.

وی از شهرستان شدن شفت در سال ۷۴ خبر داد و گفت: بسیاری از تاسیسات این شهرستان مثل برق ،آب ، و… قدیمی است.

محسنی از ایده ی روز شفت خبر داد و گفت: در روز شفت با بهره گیری از افراد با تجربه کار گروههای فرهنگی٬ مذهبی٬ میراث و همه ی کسانی که دلشان به حال شفت می تپد کمک میگیریم و نگاهمان به این روز توسعه ای است نه سیاسی. مزیت های این شهرستان نظیر شاه بلوط ویسرود و پنیر سیاه مزگی در برگزاری جشنواره به ما کمک می کند.

فرماندار شفت به ظرفیتهای انسانی شهرستان اشاره کرد و گفت: اگر قرار است فقط بگوییم شفتی و فومنی این خطرناک است. باید مطالبات شهرستان را با زبان درست بیان کنیم. ساحت قلم بسیار ارزشمند و با اهمیت است و سیاه نمایی نکنیم زیرا این ظلم در حق مردم است.

محسنی گفت: بیشترین اعتبارات به شهرداری شفت و احمد سر گوراب اختصاص پیدا کرده است.

وی از پاکسازی تالاب ملاسرای شفت از سنبل آبی خبر داد و گفت: این تالاب به یک منطقه گردشگری تبدیل و از ظرفیتهای آن بخوبی استفاده خواهد شد.

فرماندار شفت از تبدیل بخش مرکزی به بخش سبز و گاز رسانی ۸۶ درصدی خبر داد و گفت: در سال جدید علارغم توصیه که پروژه جدید تعریف نشود تا اتمام پروژه های نیمه تمام توانستم ۱۸ پروژه را برای شهرستان تعریف کنیم.

محسنی با بیان اینکه بخش فاضلاب شهرستان به حالت بحران رسیده اظهار کرد: مشکل ضعف آب شرب بر طرف شده ولی به دلیل کهنه بودن تاسیسات امکان الودگی آب وجود دارد.

وی از مستقل شدن شهرستان در بخش مرکز تعویض پلاک خودرو خبر داد و گفت: صدور گواهی نامه نیز در این شهرستان مستقل انجام می شود و این در حالی است که در گذشته این کارها در فومن و صومعه سرا انجام می شد.

فرماندار شفت از اختصاص اعتبارات برای دو اثر باستانی مسجد تاریخی کومسار و بقعه تاریخی نهزم در بودجه امسال خبر داد و تصریح کرد: در این شهرستان ۵۰۰ هکتار آب بندان وجود داردکه می توان از ظرفیت سرمایه گذاران در این بخش نیز بهره مند شد.

محسنی از انتقال ترمینال و پیگری سد لاسک و راه شفت-ملاسرا –زنجان و مناطق گردشگری خبر داد و گفت: خبرنگاران اگر مشکلانی در این شهرستان می بینند با ما در میان بگذارند و از همه ی کسانی که دلشان برای توسعه شهرستان شفت می تپد خواست تا برای اجرای سیاست دولت به فرماندار و نماینده کمک کنند.

وی ایجاد فضای همدلی در بین احاد مجموعه شهرستان را عامل آغاز تحول بزرگ برای شفت خواند و گفت: همه ی ما دلمان برای توسعه شهرستان شفت بسوزد و به میدان بیایم.

tel final1

Share