فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در کشور دلیل اصلی جدال غرب با ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرمانده لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان علت جدال غرب و آمریکا با ایران را وجود و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در کشور دانست و گفت:الگوی دفاع مقدس توسط شهدا در قالب یک فرهنگ به دنیا عرضه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر،فرمانده لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان علت جدال غرب و آمریکا با ایران را وجود و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در کشور دانست و گفت:الگوی دفاع مقدس توسط شهدا در قالب یک فرهنگ به دنیا عرضه شده است.

haghbin_2016-04-27_16-34-37سردار محمدعلی حق بین غروب شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم گیلان که در مسجد جامع شهرستان صومعه سرا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس الگویی برای همه دنیا است.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس این الگو را در قالب یک فرهنگ به دنیا عرضه کردند، افزود: امروز جدال غرب با جمهوری اسلامی ایران برسر وجود و اشاعه همین فرهنگ است.

 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان باا شاره به پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران در طی ۳۷ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کسب بسیاری از این پیشرفت ها را مدیون همین دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار ایران خوشایند بسیاری از کشورها نیست، خاطرنشان کرد:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت در دنیا محدود به چند کشور اروپایی و آمریکا بود.

سردار حق بین به تفاوت نوع نگاه و نگرش جمهوری اسلامی ایران با جهان اشاره و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و این درحالی است که استکبار جهانی به دنبال کشتار مردم مظلوم و مسلمانان است.

وی شهدای مدافع حرم را دنباله روی مسیر فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: امروز نابودی فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمنان است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تصریح کرد: تغییر سبک زندگی، باورهای دینی و مذهبی، الگوها و نوع نگاه مردم و مسئولان نسبت به نظام ،جزء سیاست ها و اهداف دشمنان است که برای آن استراتژی و راهکار ارائه می دهند.

وی بر ضرورت وجود حساسیت و دقت همه اعم از مردم و مسئولان نسبت به این توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: دشمن برای همه روزها، سال ها و لحظه های ایران اسلامی برنامه ریزی و استراتژی دارد.

نابودی خاکریزهای دفاعی، دشمنان را امیدوار می کند

سردار حق بین با اشاره به حضور جوانان و رزمندگان ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت و اسلام در سوریه و عراق، افزود: همانگونه که رشادت شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورد امروز حفظ این امنیت را مدیون رزمندگان و شهدای مدافع حرم هستیم.

وی با اشاره به برخی نواقص و کم کاری ها در حوزه های مختلف، اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که برخی با ویران کردن خاکریزهای دفاعی کشور در مقابل هجوم دشمنان، آنها را امیدوار می کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در خصوص نوع پوشش در سطح جامعه اشاره و تصریح کرد: وجود این ناهنجاری ها درخور شأن جامعه اسلامی که برای حفظ امنیت و آسایش آن خون هزاران شهید ریخته شده نیست.

وی در ادامه یادآور شد: برخی به حضور مدافعان حرم ایرانی در سوریه و عراق ایراد گرفته درحالی که آمریکا کیلومترها دورتر از حریم کشور خود در آب های خلیج فارس و منطقه خاورمیانه برای حفظ امنیت کشور خود حضور دارد.

سردار حق بین افزود: یکی از استراتژی های حضور مدافعان حرم در سوریه اشاعه دین و فرهنگ اسلامی و دفاع از مظلوم به جهان در مقابل اسلام هراسی غرب و آمریکا است.

tel final1

Share