در مراسمی با حضور مجموعه مدیریت شهری

از ۲۹ آتش نشان رودسری تجلیل شد/ پورقربان: انسان هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می‎اندازند سزاوار سپاس هستند+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ۲۹ آتش نشان رودسری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودسر به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ۲۹ آتش نشان رودسری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودسر به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.photo_2016-09-29_21-01-01

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر، در این مراسم حسن پورقربان گفت: هفتم مهر ماه در هر سال که مقارن است با سالگرد شهادت آتش نشانان مجاهد پالایشگاه آبادان و به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است، یادآور حماسه آفرینی و از خود گذشتگی های آتش نشانان کشور است.

شهردار رودسر با بیان این مطلب که آتش نشان فرشته‌ی نجاتی است که آتش عشق خدمت و ایثار در وجودش زبانه می کشد و زمانی به یادها می آید که حادثه ای لرزه بر اندام خلق انداخته و یاری گری جز آتش نشان نمی یابند افزود: درست زمانی که همه از حادثه گریزانند آتش نشان است که آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش می کند.

وی افزود: بی شک خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به بندگان خداوند سبحان، در سخت ترین شرایط کاری همراه با تحمل خطرات غیرمترقبه، جز با فداکاری،صبر و با هدف کسب رضایت حضرت حق میسر نمی باشد که آتش نشانان و امداد رسانان به مردم در زمان وقوع حوادث به خوبی از عهده آن بر آمده اند.

پورقربان اظهار داشت: امنیت و رفاه جامعه در مقابل حوادث مدیون این عزیزان پر استقامت و خستگی ناپذیر می باشد و آسایش هم نوعان خود را بر رفاه خویش مقدم می شمارند.

شهردار رودسر ادامه داد: همیشه و در همه حال به استقامت، بزرگی و از خود گذشتگی این انسان های پاک سرشت و ناجیان پرتلاش که امنیت و رفاه هم نوعان خود را برسلامت و آسایش خویش مقدم دانسته اند را ارج می نهم.

پورقربان افزود: بی تردید انسان هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند؛ شایسته تقدیر و سزاوار سپاس هستند.

در این مراسم محمدحسین زاده، سید یزدان میرحبیبی، شهرام قهرمانی و سید محمد میراض از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری رودسر نیز حضور داشتند.

به گزارش دیارمیرزا در پایان از ۲۹ آتش نشان رودسری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

tel final1

Share