اتفاق عجیب در سایت سرشماری کشور+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیستم سرشماری نفوس و مسکن نتوانست تعداد فرزندان یکی از بانوان استان سیستان و بلوچستان را ثبت گرداند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ندای هیرمند، روز گذشته در ادامه ثبت اطلاعات اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان هیرمند با مراجعه یکی از سرپرست خانوار ها به خدمات کامپیوتری با مشکلی عجیب مواجه شد که باعث تعجب برای خود فرد و مسئولین سرشماری شد.sarshomari

سیستم اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن که نتوانست تعداد فرزندان یک بانوی هیرمندی راثبت کند این خانواده را ناکام از ثبت اطلاعات اینترنتی گذاشت.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان هیرمند بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان جزء چهار استان برتر در ثبت اطلاعات اینترنتی است که مردم این استان به این روش علاقه خاصی نشان داده اند.

وی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان برای ثبت اطلاعات خود در سامانه سرشماری نفوس و مسکن پس از ثبت ۱۷ فرزند وی در سامانه این سیستم پیام خطایی با عنوان تعداد فرزندان زنده به دنیا آورده بزرگتر از حد انتظار است داد.

رحمت الله دهمرده بیان داشت: به گفته مسئولین سرشماری اگر تعداد فرزندان بیشتر از ۱۲ نفر باشند، ثبت نام از طریق اینترنت در طرح سرشماری نفوس و مسکن امکان پذیر نیست.

رئیس شورای بخش مرکزی هیرمند خاطر نشان کرد: خانواده هایی که تعداد فرزندان آنان بیشتر از ۱۲ نفر است باید منتظر مامورین سرشماری بمانند تا اطلاعات آنان با شیوه گذشته ثبت گردد.

عمدتا در استان سیستان و بلوچستان آمار فرزندان  بالا است و این سنت و شیوه از گذشته تا به امروز در نزد مردم این استان رسم بوده است.

img09250168 img09250188

tel final1

Share