نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

آنها که اختلاس می‌کنند از هر باند و گروهی هستند باید پیگیری و محاکمه شوند/طیف‌ها برای ما مطرح نیستند/کسی مخالف هنر در مسیر صحیح نیست/سرلشکر سلیمانی دشمنان اسلام را به‌ستوه آورده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رضا رمضانی در جمع عزاداران حسینی (ع) مهدیه این شهر با اشاره به گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنها که اختلاس می‌کنند از هر باند و گروهی هستند باید پیگیری و محاکمه شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله رضا رمضانی در جمع عزاداران حسینی (ع) مهدیه رشت با اشاره به گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنها که اختلاس می‌کنند از هر باند و گروهی هستند باید پیگیری و محاکمه شوند.photo_2016-10-07_09-31-44

وی بر نداشتن نگاه سیاسی در برخورد با اختلاس‌کنندگان تأکید کرد و افزود: طیف‌ها برای ما مطرح نیستند و موضوع مذکور به هویت نظام بر می‌گردد، اگر کوتاهی کنیم هویت عدالت‌خواهی نظام زیر سؤال می‌رود بنابراین باید نسبت به اختلاس‌کنندگان بسیار جدی برخورد شود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید براینکه امام جامعه باید نسبت به دین خدا متدین باشد، بیان کرد: دین عزت‌آور است و اگر زمینه آن فراهم شود تمام مردم به عزت می‌رسند.

رمضانی، رهبر جامعه اسلامی را بنده خداوند خواند و بیان کرد: تمام مقام‌هایی که پیامبر اکرم (ص) به آن رسیده به واسطه بندگی خداوند است.

وی به حرکت جهانی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی را به‌هم ریخته و این امر به برکت خون شهدا و دفاع جانانه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قدرت علمی، معنوی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: قدرت معنوی بر پایه دینی، خدا و مفاهیم اعتقادی است و نباید زیر سؤال برود.

رمضانی بر تقویت معنویت در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: مسؤولان باید به موضوع مذکور توجه داشته باشند.

وی به بعضی از مسائل مطرح در کشور اشاره کرد و افزود: اگر موضوعی در مسیر انقلاب و اسلام باشد مخالفت نمی‌کنیم.

*کسی مخالف هنر در مسیر صحیح نیست

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان متذکر شد: اگر عرصه هنر که ضرورت آن برای تمام افراد روشن است در مسیر صحیح قرار گیرد کسی با آن مخالفت نمی‌کند بلکه برای شناساندن انقلاب به نسل امروز و شناخت انقلاب در بیرون از آن باید از هنر استفاده کنیم.

رمضانی با تأکید براینکه با ابتذال و به لجن کشیدن مخالف هستیم، بیان کرد: مخالف زیر سؤوال بردن معنویت و اعتقادهای جامعه هستیم زیرا دنیا عظمت ایران اسلامی را به واسطه قدرت معنوی می‌شناسد.

وی، عقب‌نشینی دشمن را به دلیل قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: تمام عقب‌نشینی دشمن به واسطه قدرت علمی، معنوی و دفاعی نظام اسلامی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، نقش سپاه در عقب‌نشینی دشمن را بی‌بدیل عنوان کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سپاه، ارتش و نیروی انتظامی توانستند مقتدرانه از نظام اسلامی دفاع کنند و روزبه‌روز باید قوی‌تر باشند.

رمضانی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی افتخار سربازی دنیای اسلام را به عهده دارد، خاطرنشان کرد: سرلشکر سلیمانی دشمنان اسلام را به‌ستوه آورده است و باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد.

وی، سردار سلیمانی را افتخار اسلام، نظام و ولایت ذکر کرد و یادآور شد: سردار سلیمانی سرباز واقعی اسلام است و آرزوی شهادت در راه اسلام، انقلاب و ولایت دارد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر قدردانی از رزمندگانی که با قدرت دفاعی انقلاب اسلامی را از آفت‌ها و آسیب‌ها حفظ می‌کنند، اظهار کرد: قدرت دفاعی کشور باید روزبه‌روز قوی‌تر شود بنابراین محتاج برگزاری رزمایش‌ها هستیم تا دشمن آن را مشاهده کند.

رمضانی به شهدای فاجعه منا در سال گذشته اشاره کرد و افزود: عربستان به کشورها پول داد و تمام آنها را خرید تا در مورد شهدای فاجعه منا سخنی نگویند.

وی ادامه داد: تنها کشوری که مقتدرانه با موضع محکم مقام معظم رهبری تا آخر ایستاد و تمام شهدا را برگرداند، جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی وظیفه احیای معنویت در جامعه را به عهده دارند، تصریح کرد: آیت‌الله سیستانی فرمود؛ آبروی تشیع به جمهوری اسلامی است و آبروی جمهوری اسلامی به مقام معظم رهبری است و باید قدر ایشان را بدانیم.

رمضانی، رهبر معظم انقلاب را موهبت الهی خواند و بیان کرد: پیروی خود نسبت به ولایت امر در جهان اسلام را باید نشان دهیم و مواضعی که مقام معظم رهبری در دنیای اسلام تجلی می‌دهد، بازگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان مصلح جهانی به جوانان غربی، اروپایی و آمریکایی نامه نوشتند، خاطرنشان کرد: نامه مذکور به دلیل بحران‌های فکری و معنوی موجود در غرب نوشته شده است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی مبنی بر پیدا کردن هویت خود اشاره کرد و گفت: نامه مذکور به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شد و جوانان با این نامه هویت خود را پیدا کردند.

رمضانی متذکر شد: نقش مقام معظم رهبری نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در تمام کشورهای اروپایی و غربی هویت دادن به نسل جوان بوده و این امر برای دنیا اسلام افتخار است.

tel final1

Share