در جلسه هماهنگی هفته نیروی انتظامی عنوان شد

اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی در تالش برگزار می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیلی از برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی در تالش خبر داد و از ویزیت رایگان نیروهای انتظامی در مطب های پزشکان تالش قدرانی کرد و برای ثبت نام در پیاده روی عمومی خانوادگی به مناسبت این هفته دعوت به عمل آورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هماهنگی هفته نیروی انتظامی ظهر روز شنبه ۳ مهر در سالن کوثر فرمانداری تالش برگزار شد.photo_2016-09-26_10-06-33

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از تالش, علی فتح اللهی فرماندار تالش در این جلسه نیروهای مسلح کشور را مایه اقتدار و امنیت کشور بیان کرد و گفت: حضور پیشگیرانه نیروهای مسلح کشورمان در سوریه و عراق ، راهکاری برای جلوگیری از اقدامات گروه های خرابکار و تروریستی در منطقه است.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته نیروی انتظامی از زحمات شبانه روزی مامورین این نیرو قدردانی کرد.

سرهنگ عباس اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان تالش طی سخنانی در این جلسه گفت: نیروی انتظامی ۲ مدال افتخار از رهبری نظام گرفته است.

وی اولین مدال را اقتدار این نیرو بیان کرد که همان اقتدار جمهوری اسلامی است و در صورتی که این نیرو ضعیف عمل کند نظام اسلامی به خطر می افتد. وی دومین مدال را مجاهدت فی سبیل الله عنوان کرد که از نگاه مقام معظم رهبری راه کسانی است که راه خدا به مردم خدمت می کنند.

اسماعیلی همچنین گفت: شهدای نیروی انتظامی کشور مظلوم و گمنام هستند به طوری که هر ۳ روز ۲ شهید تقدیم شده است و هیچ کنگره و یادواره ای در این خصوص برگزار نشده است.

وی برقراری امنیت را بدون حضور همه بخش های جامعه غیر ممکن عنوان نمود.

photo_2016-09-26_10-06-40این مقام انتظامی کمک فکری و فرهنگی را در زمینه فرهنگ سازی و آگاه سازی مهم خواند و افزود: تفکر حضور پلیس و برقراری امنیت یک فکر غلط است که باید از ذهن ها پاک شود. در کشورهای پیشرفته حضور پلیس به دلیل نا امنی یک منطقه تلقی می شود.

اسماعیلی همچنین تشکیل یک نیروی واکنش سریع را از اهداف تشکیل پلیس ۱۱۰ ذکر کرد.

وی حضور نیروی انتظامی را در کاهش ۵۰ هزار نفری تلفات تصادفات جاده ای از افتخارات آن بیان کرد.

اسماعیلی با اشاره به ضابط عام بودن نیروی انتظامی در دادگستری، کرامت انسانی و حفظ ارزش مردم و جامعه را از ثمرات آن خواند.

فرمانده انتظامی تالش گریزی به رشد جرایم رایانه ای و فضای مجازی نیز داشت و حضور در مدارس و دانشگاه ها را از جمله راه های آگاه سازی در سطح جامعه توصیف کرد.

وی از برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی در تالش خبر داد و از ویزیت رایگان نیروهای انتظامی در مطب های پزشکان تالش قدرانی کرد و برای ثبت نام در پیاده روی عمومی خانوادگی به مناسبت این هفته دعوت به عمل آورد.

اسماعیلی در پایان این جلسه در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر عدم حضور پر رنگ نیروهای انتظامی در مراسم رژه هفته دفاع مقدس طی سالیان گذشته گفت: وظایف پرسنل و حجم کاری، اجازه این هنرنمایی و اعلام اقتدار را نمی دهد و این نیروها در بیشتر زمانها مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی این وظیفه را بیشتر متوجه نیروهای نظامی همچون سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین دانست.

tel final1

Share