۹۱ پروژه در هفته دولت در فومن به بهره برداری می‌رسد+تصاویر

مومنی‌زاده از افتتاح ۹۱ پروژه با اعتبار ۹۶ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان فومن خبر داد و افزود: با گشایش عرصه بین‌المللی ما شتاب بیشتر و خدمات بیشتر را در توسعه زیر ساخت خواهیم داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین روز از هفته دولت در شهرستان فومن هفت طرح عمرانی افتتاح شد.photo_2016-08-24_16-56-48

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, این طرح‌ها شامل تجهیز اراضی سنتی ۴۸ هکتار در روستای علیسرا فومن و خانه بهداشت روستای کرد اباد ،پل ارتباطی روستای رودبارچیره،ساختمان دهیاری روستای راسته کنار و بوئین ،ست ورزشی روستای رودبارچیره می باشد که جمعا بیش از ۷ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

فرماندار فومن در اولین روز از هفته دولت ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی است تا برنامه ها و عملکرد و خدمات تبئین شود.

میرشمس مومنی‌زاده هفته را مروری بر افکار شهدا دانست و گفت: در فرهنگ دینی و انقلابی سودمندترین افراد کسانی هستند که بیشترین فایده را برای مردم داشته باشند.

وی خطاب به رواسای ادارات گفت: مسئولیت برای ما و شما فرصتی است تا  برای مردم و جامعه سودمند باشیم.

فرماندار فومن مسئولیت را امانت دانست و گفت: علیرغم تهدید و محدودیتها ما شاهد روند افزایش خدمات به مردم هستیم و عملکرد دستگاه های اجرایی دو برابر مشابه سال گذشته بوده است.

مومنی‌زاده از افتتاح ۹۱ پروژه با اعتبار ۹۶ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان فومن خبر داد و افزود: با گشایش عرصه بین‌المللی ما شتاب بیشتر و خدمات بیشتر را در توسعه زیر ساخت خواهیم داشت.

فرماندار فومن توسعه زیر ساختها را برای رفاه حال مردم یکی از مهمترین وظایف مسئولان خواند و گفت: هر قدمی در روستاها گامی در راستای توسعه اقتصادی است.

وی توسعه روستاها را دستیابی مردم به خدمات بیشتر دانست و اظهار کرد: سعی کنیم در توسعه راه و پل کوشا باشیم زیرا تمامی زیر ساختها در روستا به راه و پل است.

فرماندار فومن خواستار شد تا با استفاده از ظرفیتهای محلی و کمک ادارات مربوط در اشتغال جوانان روستا گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی و کمیته امداد می توانند در ایجاد اشتغال جوانان روستا تاثیر گذار شوند.

tel final1

Share