۱۸ روستای شهرستان فومن گازدار شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن وتجارت، معاون استاندار گیلان، معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان و فرماندار فومن و جمع کثیری از مقامات استانی وشهرستانی، ۱۸ پروژه گازرسانی شهرستان فومن در روستای زیده این شهرستان بصورت متمرکز افتتاح و۲۵۷۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن وتجارت، معاون استاندار گیلان، معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان و فرماندار فومن و جمع کثیری از مقامات استانی وشهرستانی، ۱۸ پروژه گازرسانی شهرستان فومن در روستای زیده این شهرستان بصورت متمرکز افتتاح و۲۵۷۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.photo_2016-08-30_14-38-24
در این مراسم مهندس مومنی زاده فرماندار فومن ضمن خیر مقدم به مهمانان و مسؤولین و همچنین مردم شریف حاضر در مراسم، طرح گازرسانی را یک انقلاب بزرگ برشمرد و از خدمات دولت در این راستا خصوصاً کارکنان گاز گیلان و شهرستان فومن تقدیر نمود.
در ادامه مهندس اکبر معاونت بهره برداری شرکت گاز گیلان ضمن مطلوب دانستن گازرسانی در سطح استان خصوصاً شهرستان فومن گفت: ۲۰۰ روستای استان در دهه فجر سال گذشته با مرکزیت شهرستان فومن افتتاح شد که سهم فومن ۴۱ روستا بود و در هفته دولت امسال نیز ۲۰۰روستای دیگر افتتاح شد که ۱۸روستا در شهرستان فومن بوده که با برنامه ریزی های بعمل آمده در آینده نزدیک کار گازرسانی به روستاهای شهرستان فومن به اتمام می رسد.
در ادامه مهندس اصغریان معاون استانداری گیلان نیز از افزایش شاخص بهره برداری گاز در دولت تدبیر و امید در مدت ۳ سال گذشته در استانها خبر داد و بیان کرد: شاخص بهره مندی گاز در کشور از ۵۷درصد به بیش از ۹۲درصد ارتقاء پیدا کرده است.
معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان حجم گازرسانی دولت تا سال آینده را معادل یک دوم تمام فعالیت های گازرسانی انجام شده از ابتدای انقلاب تاکنون دانست و خاطرنشان کرد امر مذکور نشان دهنده عزم و اراده دولت در خدمات رسانی به روستاها است.
,d با تشکر از مدیرعامل شرکت گاز گیلان و همکاران ایشان گفت: طی دو سال گذشته شرکت گاز گیلان هم با انجام پروژه های بسیار زیاد توانست گام موَثری در رشد و تعالی استان و خدمات رسانی شایسته به مردم بردارد.
در ادامه مراسم معاون وزیر صنعت معدن و تجارت نیز در سخنان کوتاهی روند اجرای پروژه ها را در سطح ملی خوب ارزیابی کرد گفت: استان گیلان نیز از ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است، درهمین راستا با انجام کارهای زیر ساختی که یکی از مهمترین آنها گازرسانی می باشد آینده بسیار درخشان برای این استان پیش بینی می گردد.
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: امروز ما شاهد افتتاح ۱۸روستا به طور همزمان در یکی از شهرستانهای این استان که قطب گردشگری است، هستیم که جا دارد از مسؤولین استان و شهرستان و خصوصاً شرکت گاز استان و همکاران ایشان تشکر نمائیم.
در پایان مشعل گاز روستای زیده به نمایندگی از ۱۸ روستا روشن ومردم روستاهای فوق از نعمت گاز بهره مند شدند.

Share