مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان

یارانه ها به سختی پرداخت می شود/شیوه و اجرای اشتراک نشریه نیم بها اصلا مقرون به صرفه نیست/ تعدد نشریات در استان هیچ موفقیتی برای گیلان نداشته/رسانه‌ها از توان پرداخت بیمه بیشتر از ۵ نقر برخوردار نیستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خورسندی متذکر شد: بیمه خبرنگاران با ابهاماتی همراه بود و مدیران رسانه ها از توان پرداخت بیمه بیشتر از ۵ نقر برخوردار نیستند و نشریات و روزنامه ها مدتهاست به جز یارانه هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کریم خورسندی در نشست اهالی فرهنگ, هنر و رسانه گیلان اظهار کرد: فضای رسانه ای استان با وجود تعدد رسانه ها در راستای اهداف نظام و برای توسعه و پیشبردبوده و اصحاب رسانه بخشی اعظمی از هستی خود را در این راه جا گذاشته اند.

IMG_4088khorsandiمدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اصحاب رسانه با مشکلات اقتصادی فراوانی همراه هستند, تصریح کرد: راهکارهایی که آقای انتظامی تاکنون انجام دادند اصلا رضایت بخش نبوده است.

وی افزود: شیوه و اجرای اشتراک نشریه نیم بها اصلا مقرون به صرفه نیست و یارانه ها به سختی پرداخت می شود.

خورسندی متذکر شد: بیمه خبرنگاران با ابهاماتی همراه بود و مدیران رسانه ها از توان پرداخت بیمه بیشتر از  ۵ نقر برخوردار نیستند و نشریات و روزنامه ها مدتهاست به جز یارانه هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده اند.

وی افزود: تعدد نشریه ها در استان هیچ موفقیتی برای گیلان نداشته و جا را برای نفس کشیدن هم سخته کرده چه برسد به رقابت !

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: صدور مجوز در مورد نشریه ها و روزنامه به حد اشباع رسیده است و باید در صدور مجوز دقت بیشتری شود.

خورنسدی در پایان اظهار کرد:پایگاه های خبری و سایت هم شرایطی مشابه دارند و فضا برای آن ها بسیار سخت شده است و در بحث بیمه هم با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.

tel final1

Share