مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان

گیلان مهد نام آوران و دیار میرزا کوچک خان است/رسانه در گیلان خود را مدیون بزرگان استان می‎داند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های خود استفاده نماییم، گفت: همه وجود خود را صرف می کنم تا اعتلای صداوسیما گیلان را شاهد باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن ظهیری در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان ضمن تبریک دهه ولایت و ولادت امام هادی(ع) و خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: استان گیلان مهد نام آوران و دیار میرزا کوچک خان می باشد که همیشه بر تارک ایران درخشیده است (گزارش تصویری سری اول و دوم)photo_2016-09-18_13-30-20

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, ظهیری با بیان اینکه رسانه در گیلان خود را مدیون بزرگان استان گیلان می داند، اظهار داشت: امیدواریم با ساخت برنامه های مناسب یاد آنها را زنده نگه داریم.

وی با اشاره اینکه رسانه ها نقش کارگذاری تبدیل شده است و سیاستمداران برای رسیدن به اهداف خود از آن بهره میگیرند، اظهار کرد: پیام ها تا در قالب هنر قرار نگیرد نفوذ پذیر نمی باشد.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های خود استفاده نماییم، گفت: همه وجود خود را صرف می کنم تا اعتلای صداوسیما گیلان را شاهد باشیم.

photo_2016-09-18_12-48-02

tel final1

Share