نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر

گیلان سبز و حاصل خیز به پلاستیک خیز تبدیل شده است / باید برای دیگران زندگی کنیم

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این سازمان درحوزه داوطلبین و خیرین نقش بسزایی داشته, اظهار داشت: گیلان سبز و حاصل خیز به پلاستیک خیز تبدیل شده و این معضلی برای گیلان و حتی کشور تبدیل شده است.

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام مجید معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در جلسه شورای مدیران هلال احمر استان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک جمعیت مردمی خیریه در عرصه های گوناگون است, اظهار کرد: ما جمعیت غیر دولتی هستیم واین جمعیت غیر دولتی مردمی از اعضای گوناگون مردم هم تشکیل می شود که مهمترین آن سازمان جوانان و سازمان داوطلبان است.

معزی تصریح کرد: باید این ذهنیت که هلال احمر فقط در زمان بحران به میدان می آید از بین برود.

وی با بیان اینکه هلال احمر برای کمک به دیگران ایجاد شده,یادآور شد: باید برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم برای دیگران زندگی کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این سازمان درحوزه داوطلبین و خیرین نقش بسزایی داشته, اظهار داشت: گیلان سبز و حاصل خیز به پلاستیک خیز تبدیل شده و این معضلی برای گیلان و حتی کشور تبدیل شده است.

وی با تاکید بر تاکید بر گسترش فرهنگ وقف تصریح کرد: دانشکدهای برای رشد و تعالی ایجاد کنیم تا بتوانیم داوطلبانی با کیفیت به تعداد ۱۴ هزار جوان داشته باشیم.

tel final1

Share