پارسی خبرداد

گیلان دارای ۴۸ مدرسه استثنایی است/ زندگی بیشتر از هزار ناشنوا و کم شنوا در استان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پارسی با بیان اینکه سال گذشته برای خرید وسایل کمک توانبخشی یک میلیارد هزینه کردیم گفت: از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جهت خرید سمعک و باتری سمعک برای ۷۶۰ نفر هزینه کردیم و دو هزار نفر نیز در نوبت دریافت سمعک هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان پیش از ظهر امروز در رشت برگزار شد.

photo_2016-09-15_13-30-43به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, محمود ایزدوست  رییس شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خدا را شاکرم که ریاست شورایی را برعهده دارم که بهترین مدیران استان گیلان در آن فعالیت می کنند، گفت: اعضای این شورا مانند یک خانواده هستند.

محمدرضا پارسی مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه طی مهرماه چندین مناسبت در خصوص بهزیستی داریم، که برنامه های متنوعی را در این زمینه بر گزار می گردد که امیدواریم اعضای این شورا در این مراسمات حضور پررنگی داشته باشند، گفت: در استان گیلان ۴۸ مدرسه استثنایی وجود دارد که ۱۲ مورد آن در شهر رشت است و انتظار داریم هریک از مدیران این شورا در سوم مهرماه در این مدارس حضور یابند.

وی اظهار کرد: بهزیستی استان گیلان طی تفاهم نامه ای با بانک کشاورزی، برنامه تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی در زمینه ایجاد فضای کسب و کار روستایی عملیاتی می کند.

پارسی ارایه وسایل کمک توان بخشی به معلولان را یکی از فعالیت های سازمان بهزیستی دانست و افزود: پنج هزار ۸۲۷ نفر افراد کم شنوا و ناشنوا در استان گیلان زندگی می کند.

وی همچنین با بیان اینکه سال گذشته برای خرید وسایل کمک توانبخشی یک میلیارد هزینه کردیم گفت: از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جهت خرید سمعک و باتری سمعک برای ۷۶۰ نفر هزینه کردیم و دو هزار نفر نیز در نوبت دریافت سمعک هستند.

tel final1

Share