نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

گروه‌های جهادی با ساخت‌ و ساز در مناطق محروم خودسازی می‌کنند/ چهره مردم منطقه بهشتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گروه‌های جهادی مانند جوانان گروه شهید سیرت‌نیا با ساخت‌وساز مناطق محروم خودسازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آ‌یت‌الله رضا رمضانی در جمع جوانان گروه جهادی شهید سیرت‌نیا در روستای «کوهستان» با اشاره فاصله کوتاه این روستا به بخش حویق این شهرستان اظهار کرد: روستای مذکور به لحاظ طبقاتی دارای فاصله طبقاتی بسیار و محروم است.photo_2016-08-22_09-45-21

وی، تلاش گروه جهادی شهید سیرت‌نیا و بسیج سازندگی را ارزشمند و قابل تحسین توصیف کرد و افزود: دانشجویان در اوقات فراغت با انگیزه بالا در گرما و شرایط سخت مشغول ساخت‌وساز هستند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه جوانان گروه جهادی سیرت‌نیا با ساخت‌وساز مناطق محروم خودسازی می‌کنند، تصریح کرد: گروه جهادی شهید سیرت‌نیا برای شهرت به منطقه محروم نرفتند بلکه برای خدمت به مردم محروم و کار برای خدا در عرصه حاضر شدند.

رمضانی، حضور بین جوانان گروه جهادی را برای خود افتخار دانست و بیان کرد: دست تمام جوانان بسیج سازندگی را که خالصانه خدمت می‌کنند، می‌بوسم.

وی به هفت شهید روستای «کوهستان» اشاره کرد و گفت: مشاهده چهره مردم خوب منطقه مذکور که بدون هیچگونه شرایط و امکانات زندگی عادی هستند چهره‌های بهشتی را برای انسان تداعی می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جوانان گروه جهادی برای نظام، انقلاب و ولایت جان‌فشانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به چهره‌های ساده با دل صاف که فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب می‌کنند، دل بستند.

رمضانی بر انجام وظیفه مسؤولان نسبت به تلاش جوانان گروه‌های جهادی تأکید کرد و یادآور شد: مشاهده امروز و مستندات آن را به مسؤولان و مقام معظم رهبری منتقل می‌کنم.

tel final1

Share