کسب مدال طلا و روبان افتخار بین المللی برای عکاس گیلانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مصطفی نوده هنرمند گیلانی، موفق به دریافت مدال طلا و روبان افتخار PSA از دو جشنواره بین المللی عکاسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آثار مصطفی نوده، هنرمند عکاس گیلانی در سال ٢٠١۶ در ج۳۹۷۶۹۱_origشنواره ها و نمایشگاه های بین المللی پنج کشور جهان پذیرفته و موفق به کسب افتخاراتی شده است.

بنا بر این گزارش؛ ۴ عکس این هنرمند گیلانی در جشنواره بین المللی پرسپکتیو هند پذیرفته شد که انتخاب یک اثر وی باعث کسب روبان افتخار PSA بخش آزاد رنگی این جشنواره شد.

جشنواره بین المللی پرسپکتیو زیر نظر فدراسیون عکس جهانی (FIAP) در موضوعات مختلف از جمله آزاد، آزادرنگی، آزاد تک رنگ و موضوع زن فراخوان داده بود و بیش از دو هزار عکس از هنرمندان ۴۵ کشور جهان به جشنواره ارسال شد.

همچنین ۶ عکس این مصطفی نوده در جشنواره بین المللی DOBOJ SALON کشور بوسنی پذیرفته شد که عکس Crossing وی مدال طلای PSA این جشنواره را کسب کرد.

پذیرش ٣ عکس در جشنواره بین المللی بهترین عکس هنری کشور اکراین، ٢ عکس در نمایشگاه بزرگ CORSICA کشور صربستان و ٢ عکس در نمایشگاه بین المللی PSA Image Division Projected کشور آمریکا از دیگر افتخارات این عکاس گیلانی در سال ٢٠١۶ است.

مصطفی نوده متولد ١٣۵٩ شهرستان رودبار، عضو انجمن عکاسان ایران و عضو فدارسیون بین المللی فیاپ است و عکاسی حرفه ای را از سال ١٣٩٠ آغاز کرده است.

tel final1

Share