فرماندار شفت

کاهش جمعیت شهرستان شفت قابل قبول نیست/برای سرشماری دستگاهها با تمام امکانات پای کار باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسنی سرشماری نفوس و مسکن را بعد از انتخابات از وقایع مهم خواند و گفت: دستگاهها باید با تمام امکانات پای کار باشند. اهمیت سرشماری بر کسی پوشیده نیست و اساس برنامه ریزی کلان در کشور داشتن آمار درست است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شفت با تاکید بر اینکه باید مدیریت زمان و احترام به وقت را در کار روزمره مدنظر قرار دهیم گفت: با این کار بهترین استفاده را برای انجام کار خواهیم داشت.
photo_2016-09-07_21-19-25
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, محسنی سرشماری نفوس و مسکن را بعد از انتخابات از وقایع مهم خواند و گفت: دستگاهها باید با تمام امکانات پای کار باشند. اهمیت سرشماری بر کسی پوشیده نیست و اساس برنامه ریزی کلان در کشور داشتن آمار درست است.

وی با اشاره به اینکه داشتن آمار درست از وضعیت انسانی و جمعیتی می تواند در حوزه بهداشت و درمان, اقتصاد و اشتغال تاثیر داشته باشد گفت: جمعیت شهرستان طبق آمار سال ۸۵ بالای ۷۵ هزار نفر اعلام شدهبود اما چمعیت امروز شهرستانبه ۵۸ هزار نفر رسیده است و این رشد منفی  نشان می دهد که فضای شهرستان آمادگی پذیرش مردم را ندارد و مهاجرت داشته‌ایم. محسنی با اشاره به پتانسیل شفت کاهش جمعیت را قابل قبول ندانست.

فرماندار شفت در پایان طرح سرشماری نفوس و مسکن را یک طرح ملی خواند و گفت: همه در بهتر و دقیق و بهتر انجام شدن امار سرشماری کمک کنند تا طرح به خوبی انجام شود و بسترلازم برای برنامه ریزی کلان انجام گیرد.

tel final1

Share