در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

کارگرنیا با حمایت از کاندیداتوری فرانک پیشگر: شش جلسه غیبت متوالی یعنی سلب عضویت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،کارگرنیا با حمایت از کاندیداتوری فرانک پیشگر برای ریاست شورا تصریح کرد: به عقیده من حضور یک خانم در کرسی ریاست شورا می تواند رهاوردهای حدیدی به همراه داشته باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: اعضای شورا چنانچه شش جلسه متوالی غیبتشان تداوم داشته باشند از آنها سلب مسولیت خواهد شد.---۱a14kargarnia

کارگرنیا تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم که اعضای شورای به منظور خدمت به مردم و توسعه و تعالی شهر انتخاب شده اند و نباید منافع شخصی خود را به منافع شهر و شهروندان ترجیح دهند.

وی با بیان اینکه اختلاف بین دو گروه اکثریت و اقلیت شورا برای کسب صندلی ریاست است, اظهار کرد: به عقیده من ریاست شورا تنها حجم کاری افراد را افزایش می‌دهد و همه باید به فکر خدمت به شهروندان باشیم.

عضو شورای شهر رشت در ادامه گفت: چنانچه عدم حضور شش عضو شورا در جلسات ادامه یابد بر اساس قانون از آنان سلب مسئولیت خواهد شد و اعضای علی‌البدل جایگزین آنها خواهد شد.

کارگرنیا با حمایت از کاندیداتوری فرانک پیشگر برای ریاست شورا تصریح کرد: به عقیده من حضور یک خانم در کرسی ریاست شورا می تواند رهاوردهای حدیدی به همراه داشته باشد.

 

tel final1

Share