از هفته هفتم لیگ دسته اول آزادگان کشور

پیروزی شیرین سپیدرود در روز بارانی رشت و شکست سنگین ملوان در سیرجان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز از هفته هفتم لیگ دسته اول آزادگان کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و ملوان بندر انزلی در سیرجان با نتیجه سه بر یک مقابل گل گهر این شهر تن به شکست داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز از هفته هفتم لیگ دسته اول آزادگان کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.%d9%85%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%b4%d8%aa-300x209

سید محمد حسینی، محمد رضا الماسخاله، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، حسین کعبی (محمدرضا مهدوی)، احسان عبدی (محمد رستمی)، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، محمد میری، سهیل حق شناس (محمد لطفی) برای سپیدرود به میدان رفتند.

تک گل این بازی را نیز میلاد قربان زاده در دقیقه ۱۶ بازی برای سپیدرود به ثمر رساند.

گفتنی است در نیمه اول این دیدار تیم آلومینیوم اراک ده دقیقه بازیکنان خود را از زمین بیرون کشید که پس از پادرمیانی مسوولان به بازی ادامه دادند.

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود به دلیل رای کمیته انضباطی بازی را از روی سکو دنبال می کرد.

شکست قوی سپید در سیرجان

ملوان بندر انزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول آزادگان کشور نیز در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

تک گل ملوان را میلاد بختیاری در دقیقه ۸۴ و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

سپیدرود رشت از هفت بازی خود ۱۴ امتیاز و ملوان بندر انزلی از هفت بازی خود ۱۱ امتیاز کسب کرده است.

گفتنی است سپیدرود هفته آینده در اهواز به مصاف استقلال این شهر می رود و ملوان در انزلی میزبان مس کرمان است.

tel final1

Share