پیام تبریک مدیر کل بنادر گیلان به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان هفته دولت را بر خادمین ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان هفته دولت را بر خادمین ملت شریف ایران تبریک گفت.

cheraghi-04-23_09-19-12 (1)هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و فرصت مناسبی است برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم. از این رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان، کارمندان خدوم و متعهد و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان علی الخصوص مجموعه پرتلاش اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

امید است همه خادمین ملت، مسئولان و مدیران با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، با تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان ( سال اقتصادمقاومتی اقدام وعمل ) گام بردارند تا زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور با عنایت به «اقدام و عمل ملت-دولت؛ امیدوار و استوار» در حیطه های مختلف به ویژه در حوزه بنادر و دریانوردی و در نهایت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم گردد.

tel final1

Share