پیام تبریک فرماندار ماسال به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته ی دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان ماسال طی پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید و هفته ی دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال طی پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید و هفته ی دفاع مقدس را تبریک گفت، متن این پیام بدین شرح است:

ghasemG_4561بسمه تعالی

بار دیگر فصل «مهر» از راه  رسید و صحیفه ی نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان و  دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق  خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

اینجانب فرارسیدن سال جدید تحصیلی و شروع دلنشین فصل دانش اندوزی را به تمامی دانش آموزان،‌دانشجویان و اهالی عرصه ی علم و دانش تبریک عرض نموده  و ‌آرزومندم با  تکاپوی مضاعف در زمینه ی توسعه ی علمی و فرهنگی و کاربست پژوهش های علمی شاهد رشد روزافزون و توسعه ی پایدار و همه جانبه ی میهن عزیزمان باشیم.

تقارن نیکوی شروع سال تحصیلی با هفته ی شکوهمند « دفاع مقدس» فرصتی بس مغتنم است که باید از آن در راستای عطرآگین نمودن فضاهای آموزشی و پژوهشی به یاد و خاطره ی شهیدان گلگون کفن بهره جست تا با الگوپذیری از آنان که با تمام وجود خویش در راه  نیل به اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و  امام راحل (ره)  گام برداشتند زمینه ی لازم برای رشد علمی و بالندگی  و درخشش نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی را فراهم آوریم.

نقش و جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش در عرصه ی ارتقای فرهنگی جامعه و سنگینی این بار طاقت فرسا بر دوش فرهنگیان و اساتید ارجمند، امری سترگ و بس حائز اهمیت است که نباید در سایه ی ارتقا و توسعه ی علمی از آن مغفول ماند، چرا که جانمایه و پایه ی پیشرفت و حرکت روبه جلوی هر جامعه ای، فرهنگ و ارزش های  آن جامعه است.

سخن آخر اینکه آینده  و دورنمای کشور و نظام اسلامی ما، بی شک در دستان  شما دانش آموزانی است که امروز در سنگر علم و دانش و پشت خاکریز های فرهنگی در حال جهاد هستید،‌پس با جدیت و سختکوشی در راستای تهذیب، خود سازی و علم اندوزی گام بردارید تا در آینده گنجینه­ای از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید.

در پایان امیدوارم در سایه ی استعانت از  یگانه ی هستی بخش و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عمل به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت ا…العظمی خامنه ای و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید همواره در مسیر کسب علم و دانش و خودسازی معنوی و پای بندی به آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای عزیز پیروز  و سرافراز باشید.

tel final1

Share