در حضور معاون رئیس جمهور عنوان شد

پورشعبان:در عمل شعار ما می‎توانیم را ثابت کردیم/ نجفی: نرخ بالای بیکاری زیبنده انزلی نیست +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار انزلی اظهار کرد: از معاون رئیس جمهور می‌خواهم که برای تسهیل سرمایه گذاری در این مرکز به ما کمک کنند زیرا عملی شدن این طرح باعث می‌شود که یک هزار جوان بیکار دارای شغل شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار انزلی در مراسم کلنگ زنی مرکز جدید بازدیدکنندگان تالاب انزلی با بیان اینکه در هفته دولت عملکردها و کارکردهای دولت بیان می شود, اظهار کرد: با وجود همه ی فشارهای اقتصادی که وجود داشته ما در عمل شعار ما می‎توانیم را ثابت کردیم.photo_2016-08-27_11-59-55

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, رضا پورشعبان با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۸۱ پروژه و طرح توسط شهرداری به بهره برداری رسیده است, به جشنواره لاله تالابی و اهداف جشنواره اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم به تالاب بها دهیم باید به ذینفان آن نیز هم بها داده شود.

وی بر ضرورت تقویت جشنواره لاله های تالابی در سال های آتی تاکید کرد و گفت: شهر ما از شمال به دریا ختم می‎شود و طبق ضوابط وزارت نیرو محدودیت دارد و از جنوب به تالاب ختم می‌شود که ما دوست داریم تالاب سر زنده تری داشته باشیم.

شهردار انزلی اظهار کرد: از معاون رئیس جمهور می‌خواهم که برای تسهیل سرمایه گذاری در این مرکز به ما کمک کنند زیرا عملی شدن این طرح باعث می‌شود که یک هزار جوان بیکار دارای شغل شوند.

شهردار انزلی گفت: با توجه به اینکه استاندار خودشان در مراسم معارفه گفته بودند که خط قرمز من در انزلی بیکاری هست و با توجه به تاکیدات رئیس جمهوربر اشتغال زایی اگر شما دستور ویژه ای در این زمینه صادرکنید قول می‌دهیم تا الزامات محیط زیستی را لحاظ کنیم.

نرخ بالای بیکاری زیبنده انزلی نیست

photo_2016-08-27_12-00-56استاندار گیلان نیز عمده پروژه های افتتاحی استان را از محل کمکهای پروژه سفر رییس جمهور به گیلان و طرح توازن دانست و گفت: حضور بخش خصوصی درسه سال اخیر پر رنگ بوده است.

نجفی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی از کمک سازمان حفاظت محیط زیست برای انجام پروژه ها در صورت رعایت ضوابط زیست محیطی خبر داد و گفت: بخش اعطم پروژه ها نیز از اعتبارات مدیران شهری و شهرداری ها شکل می گیرد.

وی افزود: براساس امار و ارقام در دولت تدبیر و امید فضای خوبی برای کشور ایجاد شده و سه سال متوالی است که فضای کسب و کار در گیلان بهبود یافته است.

استاندار گیلان گفت: اشتغال و رفع مشکلات جوانان و بانوان جزء وظایف ماست و زیبنده نیست که انزلی با این همه قدمت نرخ بیکاری بالایی داشته باشد و جوانان آن از بیکاری رنج ببرند.

گفتنی است آخرین مرحله سفر ابتکار به انزلی بازدید از تالاب انزلی بود.


tel final1

Share