مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری رشت

پروژه بازآفرینی و بهسازی سبزه میدان فردا افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری رشت از افتتاح پروژه بازآفرینی و بهسازی سبزه میدان در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری رشت از افتتاح پروژه بازآفرینی و بهسازی سبزه میدان در روز یکشنبه خبر داد.photo_2016-06-14_23-04-3-768x512

عاطفه چیرانی تاکید کرد که در مراسم افتتاح پروژه بازآفرینی و بهسازی سبزه میدان دکتر ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی حضور خواهد داشت.

چیرانی همچنین گفت: بهسازی بافت تاریخی سبزه میدان، فاز دوم از گام اول سند بازآفرینی است که در ادامه پیاده راه فرهنگی رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

او تاکید کرد: در بازآفرینی و بهسازی سبزه میدان، تمام حساسیت‌های میراثی لحاظ شده چون این میدان به عنوان اثر ملی ثبت شده است.

چیرانی درباره نگاه غالب بر پروژه گفت: سعی کردیم سبزه میدان را با نگاهی به مدت زمانی طولانی که از احداثش می‌گذرد و همین‌طور معماری شهری دوره قاجاریه و پهلوی اول و بر اساس تصاویر قدیمی بازسازی کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری قرار است در مراسم افتتاحیه که ساعت ۱۱ روز یکشنبه برگزار می‌شود از پنج سردیس از جمله سردیس عالم ربانی بهجت فومنی و آیت‌الله ضیابری پرده‌برداری شود.

tel final1

 

Share