هفته نامه جوانان دیارمیرزا

وقتی مدیران فرهنگی پروژه‌های گازرسانی را افتتاح می‌کنند!

در پایان همه‌ی ما متاسف این موضوع می‌شویم که چرا حتی یک طرح فرهنگی برای افتتاح در استان گیلان وجود ندارد تا دیگر مدیران عالی رتبه فرهنگی کشور مجبور نباشند پروژه‌های گازرسانی را افتتاح کنند!

«میرزا بنویس» در هفته نامه جوانان دیارمیرزا نوشت:۲۴-۱

به ماه‌های پایانی عمر چهارساله دولت یازدهم نزدیک می‌شویم; دولتی که با شعار تدبیر و امید پای به عرصه انتخابات گذاشت و با توجه به نیاز مردم به تغییر موفق شد سکان هدایت کشور را بدست گیرد.
اما انتقاد فراوانی که دوستداران و حامیان دولت یازدهم طی روزهای و ماههای اخیر مطرح می‌نمایند ازیک سو و تخریب‌های بی وقفه و پشتوانه رسانه ای قوی مخالفان از سوی دیگر ، دولتمردان تدبیر و امید را به روزهای سخت انتخابات ۹۶ هدایت می‌کند.
در هر دوره ای از ریاست جمهوری فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سال پایانی دوره چهار ساله به علت نزدیک شدن به انتخابات نمود بیشتری داشته است و دولت‌ها تمامی انرژی و پتانسیل خود را صرف ماههای پایانی منتهی به انتخابات می‌کنند.
نمود عینی و شیپور آغاز نبرد هم در هفته دولت کلید می‌خورد تا با ارائه آمار افتتاح طرح‌ها و ارائه گزارش به مردم خود را برای کارزار انتخابات آماده نمایند.
اما علاوه بر ضعف‌های عمده دولت در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای که در طی سه سال گذشته استمرار داشته در روزهای اخیر و هفته دولت امسال نیز شاهد بی برنامگی و کج سلیقگی فراوان در سفرهای استانی نمایندگان کابینه به استان‌ها هستیم.
شاهد مثال این اتفاق حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شش تن از معاونین او به استان گیلان است.
سبقه تاریخی انتخاب وزرا برای سفرهای اینچنینی موضوعیت برنامه‌ها ،طرح‌ها و افتتاح‌ها با حوزه فعالیت وزیر می‌باشد در حالیکه در سفر دکتر جنتی به گیلان نشانی از افتتاح پروژه‌های فرهنگی نیست و در عوض افتتاح طرح‌های گاز رسانی روستایی و چند بازدید ، سخنرانی و نشست خبری دستاورد سفر نماینده کابینه دولت به گیلان خواهد بود که تاثیری بر فرهنگ استان نخواهد داشت.و این‌ها همه در حالی است که پروژه کتابخانه مرکزی رشت در مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به گیلان بوده اما متاسفانه با کمبود اعتبارات این طرح سرانجام نامعلومی دارد و تالار مرکزی رشت نیز همچنان نیمه تمام بوده و سرنوشتی شبیه کتابخانه مرکزی را پیدا کرده است تا فرهنگ نقش سبزی خوردن سفره را پیدا کند. در پایان همه‌ی ما متاسف این موضوع می‌شویم که چرا حتی یک طرح فرهنگی برای افتتاح در استان گیلان وجود ندارد تا دیگر مدیران عالی رتبه فرهنگی کشور مجبور نباشند پروژه‌های گازرسانی را افتتاح کنند!

tel final1

Share