تذکر رییس مجلس به وزیر دفاع:

وزیر دفاع درباره مجلس باید ادب و حکمرانی را رعایت می‌کرد/ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری ندادیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:لازم است به وزیر دفاع متذکر شوم که درباره مجلس درست حرف نزد و باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است به وزیر دفاع متذکر شوم که درباره مجلس درست حرف نزد و باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کرد.

larijaniG_6960علی لاریجانی طی سخنانی پیش از آغاز دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و سایر شهدای دولت گفت: این دو شهید گرانقدر را با سوابق مبارزاتی ارزنده و روحیه شیفتگی به خدمت الگوی بسیار مناسبی برای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران بودند وامروز هم باید به این الگوها بیشتر توجه شود و برای این دوشهید بزرگوار علو درجات را خواستارم و برای همه خدمتگزارن نظام به ویژه فرهنگیان آرزوی توفیق میکنم.

وی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به در راس امور بودن مجلس گفت: امام و رهبری بارها بر نقش مجلس تاکید داشتند بنابراین لازم است این موضوع در بیان مطالب نیز در نظر گرفته شود لذا از همه دوستان می‌خواهیم که به این ساختار نظام و درجات آن توجه کافی داشته باشند.

لاریجانی  افزود : در روزهای اخیر در مورد پایگاه هوایی همدان مسائل مختلفی بیان شد که باید بگویم ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری ندادیم و حضور هواپیماهای روسی در پایگاه همدان امر موقتی و برای سوخت‌گیری بوده و به همین دلیل انجام این کار به اجازه از مجلس نیازی نداشت.

tel final1

Share