رئیس هیات تیراندازی استان گیلان

ورزشکار گیلانی قهرمان مسابقات تیراندازی اهداف پروازی کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک ورزشکار گیلانی موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) کشور را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات تیراندازی استان گیلان گفت: در جریان پنجمین مرحله رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد ، رضا آقاجانی از استان گیلان عنوان نخست را کسب کرد.۵۴۶۴۶۱۶۸۴

باب الله زارع افزود: بر این اساس، این ورزشکار شایسته گیلانی در پایان این رقابت ها توانست بیشترین امتیاز را کسب کند تا عنوان نخست پنجمین مرحله رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: در پنجمین مرحله رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) قهرمانی کشور، حدود یکصد ورزشکار از استان های مختلف حضور داشتند که به مدت دو روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات تیراندازی استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) قهرمانی کشور در شش مرحله برگزار می شود که در نهایت امتیازات ورزشکاران شرکت کننده در دوره مراحل محاسبه تا نفرات برتر مشخص شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه رضا آقاجانی ورزشکار شایسته گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها با کسب عنوان نخست پنجمین مرحله این مسابقات ، جایگاه مناسبی دارد و امیدواریم که وی بتواند مرحله ششم را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد تا روی سکوی این دوره از رقابت ها قرار گیرد.

tel final1

Share