هدیه کیمیا علیزاده به شهید ۱۸ ساله+عکس

کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور تاریخ ورزش ایران که در بازی‌های المپیک ریو به مدال برنز رسید، پس از بازگشت به کشورمان این مدال تاریخی و ارزشمند خود را به شهید گمنام ۱۸ ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرامیده است، اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیمیا علیزاده نماینده ۱۸ ساله کاروان المپیک، مدال برنز خود را به شهید گمنام ۱۸ ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرام گرفته است، تقدیم کرد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور تاریخ ورزش ایران که در بازی‌های المپیک ریو به مدال برنز رسید، پس از بازگشت به کشورمان این مدال تاریخی و ارزشمند خود را به شهید گمنام ۱۸ ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرامیده است، اهدا کرد.

علیزاده پس از این تصمیم و اهدای مدال برنز المپیک خود گفت: مدالم را به شهید ۱۸ ساله گمنامی که در محوطه فدراسیون تکواندو آرام گرفت، تقدیم می‌کنم و هدیه می‌دهم به دیگر نام آوران بی‌نشان میهن عزیزم که برای سربلندی این مرز و بوم از جان خود گذشته‌اند تا ایران امروز خانه‌ی امن ما باشد. من نیز همچون سربازی سرافراز، این حماسه‌سازان ماندگار را سرمشق زندگی خویش قرار می‌دهم و تلاش خواهم کرد تا دست در دست جوانان وطنم برای سربلندی ایران از جان مایه بگذارم.

۳۱۶۵۷۳_۵۳۶

tel final1

Share