معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در رودسر:

نمازهای جمعه آبروی هر منطقه است/رودسر امام جمعه جدید خود را شناخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ایستادگی در برابر دشمنان رمز موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

photo_2016-09-03_17-11-07

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ایستادگی در برابر دشمنان رمز موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان رودسر اظهار داشت: اگر در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم و غافل شویم بی‌تردید در این مسیر شکست خواهیم خورد.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: غفلت بزرگترین آسیب است که اگر به آن دچار شویم ضرر خواهیم کرد و اهمیت این موضوع آنقدر بالاست که امروز غفلت به یکی از بزرگترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند از طریق غفلت، خودباوری ما را از ما بگیرند و در این مسیر خیز بلندی برداشته و هدف آنان در هم شکستن وحدت در جامعه است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به‌عنوان مهمترین موضوع در عرصه سیاست‌های جهانی تبدیل شده است و همانطور که در تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا مشاهده می‌کنیم یکی از موضوعات جدی در این رقابت‌ها تخریب چهره ایران اسلامی است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاص و بصیرت خواند و گفت: نمازهای جمعه در واقع آبروی هر منطقه است و مصلی‌های نماز جمعه امروز به‌عنوان کانون فرهنگی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده خاطرنشان کرد: امروز در ۸۷۰ نقطه از کشور نماز جمعه با شکوه هر چه تمام تر برگزار می‌شود و این از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی، حجت‌الاسلام والمسلمین تقی روحانی به‌عنوان امام جمعه شهرستان رودسر معرفی شد.(گزارش تصویری)

tel final1

Share