با پیام وزیر ورزش و جوانان

نخستین همایش یافته های پژوهشی ورزش و جوانان ادارات کل استان ها در رشت برگزار شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین همایش یافته های پژوهشی ورزش و جوانان ادارات کل استان ها با پیام دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان رسما آغاز به کار کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین همایش یافته های پژوهشی ورزش و جوانان ادارات کل استان ها با پیام دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان رسما آغاز به کار کرد.photo_2016-08-30_11-28-38

در این مراسم، دکتر فضلی، سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، دکتر احمدی مشاور وزیر و معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، پروفسور محبی ریاست دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان حضور داشتند.

متن پیام دکتر گودرزی  به شرح ذیل است.

«در حالی که جهان با سرعتی وصف ناشدنی به سوی پیشرفت و فن آوری گام برمی دارد و این تغییرات با دانش افزونی و پیچیدگی هایش نیازمند پژوهش های کارآمد و پژوهشگران خبره و متعهد مایه خرسندی است که پس از گذشت سه سال از استقرار دولت تدبیر وامید و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نهال تازه ای در عرصه فعالیت های پژوهشی وزارت ورزش و جوانان جوانه زده است.

نخستین همایش ارائه یافته های پژوهشی ورزش وجوانان استانهای کشور همان حرکتی است که گامهای ما را در ارتقاء سازمانی دانش محور و پویا به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده رهنمون میسازد.

تلاشی که چالشهای پیش روی ورزش در ابعاد قهرمانی، حرفه ای و همگانی و با توجه به مسائل جوانان در ابعاد مختلف و شاخصهای ۱۷ گانه مصوب شورای عالی جوانان را با رویکرد علمی وخردمندانه به همت شورای پژوهشی و فن آوری استانهای کشور مورد بررسی و مطالعه موشکافانه قرار میدهد.

مسیری که طی آن ما را به مدیریت مدبرانه و هوشمندانه در عرصه نیازهای جوانان و ورزشکاران بعنوان منابع انسانی وسرمایه های آینده کشور سوق خواهد داد .

توسعه پژوهشهای مسئله محور وراهبردی، بانگاه به نیاز استانها با شرایط اقلیمی و ویژگیهای جمعیتی متفاوت که روندی هوشیارانه و سازمان یافته در بازنگری به پدیده ها، رفتارها و انگاشته ها را بدنبال دارد .ازمهمترین رویکردهای راهبردی مطالعات و پژوهش در وزارت ورزش وجوانا است که با حمایت از فعالیتهای پژوهشی استانها در سالهای اخیر بستر اجرای طرحهای پژوهشی استانی و در نتیجه برگزاری چنین همایش ارزشمندی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فراهم نموده است.

این همایش که برآیند تعامل بین پژوهشگران و دانشگاهیان، متخصصان و مدیران حوزه مدیریت اجرایی ورزش و جوانان استانهاست ، نمادی از تغییر نگرش  وتکامل و همسویی علم و عمل در دنیای شتابان توسعه علم و فن آوری است که برای بهبود وضع موجود، در سال اقتصاد مقاومتی ریشه های آن آبیاری شده و سرمایه ای است بلند مدت که آیندگان از حاصل شیرین آن بهره مند خواهند شد.

امروز با محدودیتهای بودجه ای و اعتباری پژوهش در سازمانهای اجرایی کشور از یکسو و ویژگی ذاتی پژوهش که فعالیتی است خردورزانه و بلند مدت از سوی دیگر ، با توفیق حمایتهای خود بر توسعه علمی استانها شاهد ارائه منتخبی از یافته های پژوهشی مجریان و محققانی هستیم که با حمایت مدیران اجرایی ، همت خود را برای توسعه استانها بکار بسته اند، جایگاه این جنبش علمی که از درون دمیده است ، روشن و ارزشمند است.

در پایان ضمن تشکر از حضور استادان و پژوهشگران حاضردر این همایش علمی و تقدیراز مدیران و دبیران و اعضای شورای پژوهش استانهای کشور از حمایتهای صمیمانه استاندار محترم گیلان و همکاران عزیز در اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان ، مسئولان و همکاران مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی که چنین همایش کاربردی  را طراحی و برنامه ریزی نمودند، قدردانی و سپاسگزاری مینمایم ، چرا که با اجرای پژوهش ، ارائه یافته ها و بکارگیری آن، دانش جامعه و مدیران به روز شده و کشور بسوی پیشرفت و تکامل حرکتی پویا پیش رونده خواهد داشت».

گفتنی است این مراسم در سالن اداره کل مخابرات استان گیلان واقع در گلسار رشت و با حضور هیئت های ورزشی استان گیلان برگزار شد.

tel final1

Share