مهرداد لاهوتی در جلسه شورای اداری گیلان

نادیده گرفتن زحمات دولت نادیده گرفتن زحمت های نظام است/ یاد بگیرم خودزنی نکنیم/ دولت یازدهم عاقل است/برای حمل پول باج می‌دادیم/گیلان نباید مشکل آب داشته باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی گفت: همان طور که برجام یک فهم مشترک بود تا راه را هموار کند, اگر در رفع مشکلات اقتصادی هم به یکدیگر کمک کنیم به راحتی از آن هم رد خواهیم شد چون من از این دولت به عنوان یک دولت عاقل یاد میکنم زیرا مسیر درستی را در حال طی کردن است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد لاهوتی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در جلسه شورای اداری گیلان که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکرم و شاهد می‌گیرم که دولت در این ایام تلاش فراوانی کرد و نادیده گرفتن زحمات دولت نادیده گرفتن زحمت های نظام است و باید یاد بگیرم خود زنی نکنیم.photo_2016-08-28_13-27-13

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, نماینده مردم لنگرود در ادامه گفت: نباید فراموش کنیم ابتدای این دولت را که تورم ۴۰ درصدی و ناآرامی های اقتصادی شدید در کشور حاکم بود.

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که نمی‌توانستیم در دنیا پول جابه جا کنیم و مجبور بودیم که به امثال بابک زنجانی ها اعتماد بکنیم و فراموش نکنیم به کشورهای کوچک تا ۳۰ هزار دلار باج می‌دادیم تا پولهای ما را انتقال دهند و جابه جا کنند.

لاهوتی گفت: همان طور که برجام یک فهم مشترک بود تا راه را هموار کند, اگر در رفع مشکلات اقتصادی هم به یکدیگر کمک کنیم به راحتی از آن هم رد خواهیم شد چون من از این دولت به عنوان یک دولت عاقل یاد میکنم زیرا مسیر درستی را در حال طی کردن است.

وی افزود:گامهای خوبی در استان برداشته شده است و با تلاش های شبانه روزی استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در بسیاری از شاخص ها ارتقا پیدا کردیم و کارهای بزرگی نیز در حال پیگیری است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: چند سد در استان داریم که نیاز به سرعت بیشتری برای احداث آنها وجود دارد و نیازمند حمایت هستند.

لاهوتی متذکر شد: مگر می شود در استانی که نزدیک به ۲۰۰۰ میلمتر بارندگی دارد مشکل آبرسانی وجود داشته باشد؟! همه نگران هستیم و به شدت این مسسئله را پیگیری میکنیم و از شما هم می‎خواهیم در جلسه هیات دولت پیگیری کنید.

نماینده مردم لنگرود در خصوص راه آهن گیلان گفت: با اینکه رییس جمهور قول دادند که راه آهن در پایان سال ۹۵ به پایان برسد با این که کارهایی خوبی انجام شده ولی بنده نگران هستم که کلام رییس جمهور منعقد نشود.

قدردانی استاندار از امنیت بالای گیلان / برق راسنی از مطالبات اصلی مردم است

photo_2016-08-28_13-27-37محمدعلی نجفی استاندار گیلان با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین مدیران اجرایی و نمایندگان با سایر بخش ها وجود دارد, اظهار کرد: شورای تامین استان گیلان یکی از شوراهای تامین موفق کشور است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه گیلان جزو استان های برتر کشور در حوزه امنیتی است و از عملکرد اعضای شورای تامین راضی هستم و قدردانی می‌کنیم.

استاندار گیلان با قدردانی از اداره کل اطلاعات گیلان گفت: بخش اعظم از امنیت استات را مدیون سربازان گمنام امام زمان و ماموران اطالاعات استان هستیم.

نجفی یادآور شد: فعالیت های احزاب و سیاسی در این استان بدون مشکل برگزار می‌شود و احزاب بسیار فعال هستند.

وی در پایان گفت: برق رسانی از مطالبات اصلی استان است و از شما می‌خواهیم آن را پیگیری کنید.

tel final1

Share