در سفر به رودبار صورت گرفت

«میرغضنفری» فرماندار رودبار شد/استاندار گیلان:مشکلات پرونده امیر منصور آریا نصیب گیلان شد/۳۲۰۰ متر آزاد راه رشت‌ ـ‌ قزوین آذرماه افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از بهره‌برداری ۳ هزار و ۲۰۰ متر مسیر رفت و برگشت باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار رودبار اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکرم و این توفیق شامل حال بنده شد که در خدمت مردم شهرستان رودبار باشم.IMG_0751

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فضای همدلی در رودبار و گیلان وجود دارد، ادامه داد: هفته دولت امسال مهمانان کشوری به وجود فضای همدلی در گیلان اذعان داشتند و از این فرصت برای خدمت بی‌منت به مردم بهره می‌گیریم.

وی گفت: رئیس جمهور به خدمت مردم افتخار می‌کند و وظیفه خود می‌دانیم که در این فرصت در خدمت مردم باشیم.

نجفی با بیان اینکه شاهد آهنگ رشد و توسعه در رودبار هستیم، تصریح کرد: ترافیک از مشکلات رودبار بوده و مسؤولان در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز آمار و ارقام در رودبار نشان‌دهنده تلاش احمدی فرماندار قبلی است، اظهار کرد: وارث کارهای دولت گذشته هستیم و باید بتوانیم برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنیم.

نجفی بخش بسیاری از آفت زیتون رودبار در سال جاری را کنترل شده خواند و به نرخ اشتغال و بیکاری استان اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری ما در سال ۹۲، ۱۵.۶ درصد بود.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری گیلان در ۱۲ سال گذشته به میانگین کشوری نرسیده بود، یادآور شد: امروز نرخ بیکاری گیلان به ۱۱ درصد کاهش پیدا رسیده است.

استاندار گیلان اضافه کرد: به رتبه بیستم بیکاری گیلان در کشور رسیدیم اما این امر به معنای برطرف شدن مشکل بیکاری استان نیست.

وی با اشاره به اینکه هفته‌ای دو جلسه اشتغال در گیلان برگزار می‌شود، یادآور شد: فضا برای سرمایه‌گذاری در گیلان مهیا است.

نجفی به پرونده امیر منصور آریا اشاره کرد و افزود: در پرونده امیرمنصور آریا تنها مشکلات آن نصیب ما شده است.

استاندار گیلان کارخانه گنجه رودبار را ارثیه ۲۰ تا ۳۰ ساله از گذشته دانست و متذکر شد: تاکنون ۱۴۶ مورد مشکل کارخانه‌های تولیدی گیلان برطرف شده است.

به گفته وی، تاکنون ۹۰ میلیارد تومان در قالب اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شده است.

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد مریض کشور است

نجفی تنها راه نجات اقتصاد مرده و مریض کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: دیگر از درآمد سالانه ۱۱۸ میلیارد دلاری خبری نیست و سال گذشته کشور را با ۲۰ میلیارد دلار اداره کردیم.

وی با بیان اینکه امروز صادرات نفت کشور به روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسیده است، یادآور شد: سال گذشته صادرات کشور یک میلیارد دلار از واردات بیشتر بود.

به گفته استاندار گیلان، امسال برنامه‌ریزی ۱۰ میلیارد دلاری صادرات بیشتر از واردات کشور برنامه‌ریزی شده است.

در مراسم مذکور سید اسماعیل میرغضنفری به عنوان فرماندار رودبار جدید رودبار معرفی و از تلاش‌های علیرضا انصاری سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

۳۲۰۰ متر آزاد راه رشت‌ ـ‌ قزوین آذرماه افتتاح می‌شود

نجفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین، اظهار کرد: باقی‌مانده آزاد راه به سه بخش تقسیم شده است.

وی به بهره‌برداری از یک کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ متر دیگر از این آزاد راه نوروز امسال زیر بار ترافیک رفت و اکنون مسیر برگشت آن در حال تکمیل است.

استاندار گیلان از بهره‌برداری ۳ هزار و ۲۰۰ متر مسیر رفت و برگشت باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در آذرماه امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر ورودی ۳ هزار و ۲۰۰ متر باقی‌مانده آزادراه رشت ‌ـ‌ قزوین در مواقع وجود ترافیک زیر بار خودروهای ورودی می‌رود.

نجفی با بیان اینکه هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در حال پیگیری است، یادآور شد: اقدام‌های اولیه هشت کیلومتر باقی‌مانده انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت کیلومتر مذکور آزاد راه برای مناقصه آماده است، یادآور شد: این بخش جزو فاز بعدی تعریف شده است.

tel final1

Share