رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا

موقوفه بودن شهر لشت‌نشا مانع از سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی است/هنوز کوچه‌هایش آسفالته نیست/ نتوانسته‌ایم آنچه که حق مردم لشت‌نشا است را برآورده کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا گفت: موقوفه بودن لشت‌نشا مانع بزرگی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهر بوده و سرمایه‌گذار نمی‌تواند مالکیت زمین را در اختیار داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا گفت: موقوفه بودن لشت‌نشا مانع بزرگی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهر بوده و سرمایه‌گذار نمی‌تواند مالکیت زمین را در اختیار داشته باشد.

۱۳۹۵۰۶۰۹۰۰۰۹۶۲_photoaحبیب ابراهیمی لایروبی رودخانه اشمک، احداث دو زمین چمن مصنوعی فوتسال و والیبال را از جمله اقدام‌های مهم در این شهر عنوان کرد.

وی احداث خانه روستایی، احیای پارک‌شهر، پرداخت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های دوره گذشته، خرید دو ماشین آتش‌نشانی و بیل بکهو، مکانیزه کردن کامیون ۱۰ تنی به حمل زباله و… را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا موقوفه بودن این شهر را مانع از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: به دلیل موقوفه بودن شهر لشت‌نشا، مالکیت در اختیار سرمایه‌گذار قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل بخش‌خصوصی در این شهر سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

وی عدم رغبت بخش‌خصوصی به سرمایه‌گذاری را دغدغه مردم لشت‌نشا ذکر کرد و افزود: لشت‌نشا با قدمتی بیش از ۷۰۰ سال دارای عقب‌ماندگی و توسعه‌نیافتگی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه لشت‌نشا دارای بالغ بر ۲۰۹ کوچه خاکی است، تصریح کرد: با توجه به قدمت بسیار زیاد این شهر، هنوز کوچه‌هایش آسفالته نیست.

وی موضوع عدم جمع‌آوری فاضلاب شهر لشت‌نشا را از دیگر مشکلات عنوان کرد و گفت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب به ۱۰ کیلومتر هم نمی‌رسد و انتظار می‌رود مسؤولان ما را یاری کنند تا مشکلات این شبکه به حداقل برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر لشت‌نشا درباره بودجه شهرداری این شهر خاطرنشان کرد: سال گذشته بودجه شهرداری ۳ میلیارد تومان بود که حدود ۹۰ درصد آن تحقق یافت و امسال پیش‌بینی بودجه ما ۴ میلیارد تومان است که امیدواریم محقق شود.

وی با عذرخواهی از مردم لشت‌نشا، یادآور شد: نتوانسته‌ایم آنچه که حق مردم لشت‌نشا است را برآورده کنیم و وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

ابراهیمی متذکر شد: اعضای شورا رابطان بین مردم و مسؤولان هستند و امیدواریم شهروندان لشت‌نشایی در توسعه و آبادانی این شهر به ما کمک کنند که هدفی به جز خدمت و پیشرفت نداریم.

tel final1

Share