یک مقام آگاه در وزارت کشور خبر داد:

مقیمی قائم مقام وزیر کشور شد/ انتخاب معاون سیاسی؛ به زودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد حسین مقیمی از سمت معاونت سیاسی وزارت کشور برکنار و قائم مقام وزیر کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ،با حکم جدید عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد حسن مقیمی از سمت معاونت سیاسی برکنار و به قائم مقامی وزیر کشور منصوب شد.

۲۱۹۶۲۹۳پیش از این خبرهایی مبنی بر تغییر در معاونت سیاسی وزارت کشور در آستانه انتخابات ۹۶ آمده بود.

یک مقام آگاه در وزارت کشور، خبر از انتصاب معاون سیاسی وزیر کشور در آینده ای نزدیک داد.

بنابراین گزارش؛ گفته می شود علی اصغر احمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر و معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری یکی از گزینه های جایگزین مقیمی است. وی همچنین  معاونت امنیتی- انتظامی وزارت کشور در دوران اصلاحات را در کارنامه خود دارد.

حکم انتصاب مقیمی به عنوان قائم مقام وزیر کشور به این شرح است:

جناب آقای مهندس محمد حسین مقیمی

با عنایت به مراتب درایت، سوابق طولانی و تجارب ارزشمند و موثر در حوزه های مختلف صف و ستاد وزارت کشور به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان قائم مقام وزیر کشور منصوب می نمایم.

ایجاد تعامل و هماهنگی فیمابین معاونت ها و مراکز و همه بخش های وزارت متبوع و نیز استانداری ها، نظارت بر روند اجرای بهینه امور، تلاش برای به اجرا گذاردن کامل برنامه ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و همچنین انجام شایسته وظایف و ماموریت های وزارت کشور در حوزه های مختلف در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به آحاد مردم شریف در اقصی نقاط کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند سبحان و با به کارگیری همه ظرفیت ها در نیل به آن تلاش و اهتمام نمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

 tel final1

Share