معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معاون وزیر ارشاد: اهتمام دولت یازدهم، خدمت بی منت به مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهتمام دولت تدبیر و امید، خدمت صادقانه و بی منت به مردم ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، صبح امروز در مراسم گازرسانی به ١١روستای شهرستان املش بیان کرد: دولت بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در همه عرصه ها تاکید دارد.۳۹۴۳۴۴_orig

وی افزود: دولت یازدهم تنها راه نجات کشور و خارج شدن از بحران های اقتصادی را حمایت از تولیدات داخلی و ملی می داند و مصمم است در همین راستا گام بردارد.

حجت الاسلام حشمتی مبنای عمل دولت یازدهم را خدمت صادقانه و بی منت به مردم عنوان و اضافه کرد: ما در اداره ها و دستگاه ها شاهد هستیم که مسئولان در خدمت کردن به مردم، از یکدیگر سبقت می گیرند و وظیفه ماست که خدماتی در شأن مردم به آنان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: باید قدردان مردم باشیم و خدمت بی منت را در رأس کارهای خود قرار دهیم؛ دولت نیز، با وجود کارشکنی های مختلف، تمام سعی خود را برای عمران و آبادانی کشور به کار بسته است.

فرماندار املش نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت امسال، ۶٧ پروژه با صرف اعتباری معادل ١٣٠میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

یونس محمودی اضافه کرد: دولت یازدهم گام های خوبی در ایجاد توازن در عرصه های ملی و بین المللی برداشته و زمینه های رشد کشور در عرصه های مختلف را فراهم آورده است.

در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور حجت الاسلام حشمتی به عنوان نماینده دولت، طرح گازرسانی به ١١ روستای املش به صورت همزمان در روستای گوشت پزان از توابع بخش رانکوه این شهرستان با اعتبار ٢١ میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن ۶٢٠ خانوار روستایی املش به بهره برداری رسید.

شهرستان املش در ٧٠ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

tel final1

Share