شهردار رودسر خبر داد

مسابقات کورس تابستانه سوارکاری جام غدیر در رودسر برگزار می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پورقربان گفت: مسابقات کورس تابستانه سوارکاری جام غدیر همزمان با عید سعید غدیر خم در چهار رده اسب های اصیل، دورگه ، محلی درشت و محلی ریز برگزار می گردد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رودسر از برگزاری مسابقات کورس تابستانه سوارکاری همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.۱۱۱

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر, حسن پورقربان در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید سعید غدیر خم از بزرگترین اعیاد ما مسلمانان به شمار می آید و ما موظفیم برای برجسته سازی این روز بزرگ و با ارزش تمام همت خود را به کار بندیم و برای ترویج ارزش های ناب اسلامی با برگزاری برنامه های مختلف تاثیر آفرین باشیم.

شهردار رودسر افزود : شهرداری رودسر در راستای ارزش نهادن به این روز بزرگ تصمیم دارد تا با گردآوری شهروندان خوب رودسری و استفاده از پتانسیل ورزشی جوانان و بزرگسالان منطقه مسابقه سوارکاری تحت عنوان جام غدیر را برگزار نماید.

پورقربان گفت: دومین مسابقات کورس تابستانه سوارکاری جام غدیر با شرکت سوارکارانی از استانهای گیلان و مازندران در ساحل رودسر برگزار می گردد.

وی افزود: مسابقات کورس تابستانه سوارکاری جام غدیر همزمان با عید سعید غدیر خم در چهار رده اسب های اصیل، دورگه ، محلی درشت و محلی ریز برگزار می گردد.
شهردار رودسر با اشاره به اینکه سوارکاری یکی از ورزش هایی است که در اسلام مورد تاکید قرار گرفته است افزود: به لطف خدا و همت هیئت سوارکاری شهرستان رودسر استعدادهای خوبی در این منطقه برای حضور و تقویت این ورزش کهن و باستانی وجود دارد که شهرداری قصد دارد با برگزاری این مسابقات فرهنگ غنی و کهن گذشتگان را حفظ و ماندگار سازد.

وی در پایان از ایجاد ایستگاه صلواتی در میدان شهرداری شهر رودسر خبر داد و اظهار امیدواری کرد تمامی شهروندان روز خوبی را در کنار خانواده شان با برنامه های شهرداری داشته باشند.

tel final1

Share