امام جمعه انزلی در جمع مدیران شهرستان

مسئولان نباید خود را برده و بنده دیگران کنند / حریت و آزادگی خود را حفظ کنید/فضای نماز جمعه در خدمت مردم است/ مسئولان انزلی برای پاسخگویی به مردم در نماز جمعه حاضر شوند.

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا،شمس الدین خطاب به همه کارگزاران و همه مسئولان نیز متذکر شد: بعضی ها برای رسیدن به منصبی حقی را تضعیف می کنند و چون وابستگی دارند نمی توانند حق را اجرایی کنند فلذا نباید خود را برده و بنده دیگران کرده و لازم است حریت و آزادگی خود را حفظ کنید.

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه بندر انزلی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رجایی و باهنر از زحمات فرماندار شهرستان انزلی تقدیر کرد و افزود: میزان موفقیت هر حکومت به مجریان و کارگزاران بستگی دارد، بهترین سیاست اگر اجرای ضعیفی نیز داشته باشد موفقیت حاصل نخواهد شد اما بحمدالله در بین نهادهای دولتی شهرستان هماهنگی و ارتباط خوبی وجود دارد.

photo_2016-08-24_14-05-23به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی; حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اساس هویت انقلاب است تاکید کرد: لازمه تحقق این شعار حفظ حریت و آزادگی بوده و موفقیت مسئولان و کارگزاران منوط بر عدم وابستگی و تعلقات است، انسانی که خودش وابسته است نمی تواند استقلال را برای دیگران ایجاد کند.

وی خطاب به همه کارگزاران و همه مسئولان نیز متذکر شد: بعضی ها برای رسیدن به منصبی حقی را تضعیف می کنند و چون وابستگی دارند نمی توانند حق را اجرایی کنند فلذا نباید خود را برده و بنده دیگران کرده و لازم است حریت و آزادگی خود را حفظ کنید.

امام جمعه بندر انزلی تاکید کرد: مواظب باشید گیر و بندهای سیاسی شما را در کمند خود قرار ندهند و لازم است تمام کارگزاران نظام این ویژگی را داشته باشند.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه سخنان خود با اشاره به ساده زیستی و مردمی بودن شهید رجایی او را یک خادم حقیقی مردم دانست و افزود: شهید رجایی از ضعیف ترین قشر ضعیف جامعه بود که با توجه به شایستگی حقیقی وی در نظام اسلامی از دست فروشی به نخست وزیری و ریاست جمهوری رسید و جایگاهش چنان رفیع شد که هر ساله کارگزاران نظام به عنوان یک الگو و اسوه یاد او را گرامی می دارند.

وی همچنین با اذعان بر اینکه مشکلات و محدویت ها بسیار خاطر نشان کرد: مردم نیاز دارند و این نیازشان مردم را نسبت به نظام متوقع می کند ، اگر شرایط برای مراجعه کننده با رویی خوش توضیح داده شود قطعا می پذیرد لذا اینکه حداقل گوش به حرف مردم بدهید درد مردم تسکین می یابد.

امام جمعه بندرانزلی در پایان سخنان با تاکید بر ارتباط بیشتر ادارات با نهاد نماز جمعه گفت: فضای نماز جمعه در خدمت مردم است و با توجه به اینکه جواب دادن به مردم و رفع مشکلات آنان عبادت بوده اگر فرماندار محترم صلاح بدانند هفته ای دو مسئول برای پاسخگویی به مردم در نماز جمعه حاضر شوند.

tel final1

Share