رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انزلی در مراسم یادبود دریادار شیرانی

مرگ، ادامه حیات است/کسی که نظامی است در خانه اش هم بمیرد شهید است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انزلی با بیان اینکه کسانی که نظامی هستند و به جمهوری اسلامی خدمت می کنند حتی اگر در خانه هم بمیرند شهید هستند تصریح کرد: نظامی از فرق سر تا نوک پا نظامی است و شش دانگ آن گوش به زنگ است و اگر فرد نظامی در رختخواب خانه اش هم بمیرد به جرات می گویم شهید است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سراسر کشور مراسم یادبود شهید دریادار شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه چهارم دریایی برگزار شد. photo_2016-09-15_12-27-36

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, حجت الاسلام والمسلمین کریم عاشوری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انزلی در این مراسم با اشاره به اینکه مرگ، عدم حیات نیست بلکه ادامه حیات است و براساس آیات قرآن انسان با مرگ به یک حیات ابدی متصل می شود، گفت: از زمینی که خودش مرده است حیات بسیاری آفریده شده است و حقیقت حیات در همین چرخه موقت حیات و زیست نیست.

وی با بیان اینکه کسانی که نظامی هستند و به جمهوری اسلامی خدمت می کنند حتی اگر در خانه هم بمیرند شهید هستند تصریح کرد: نظامی از فرق سر تا نوک پا نظامی است و شش دانگ آن گوش به زنگ است و اگر فرد نظامی در رختخواب خانه اش هم بمیرد به جرات می گویم شهید است.

حجت الاسلام عاشوری بهره مندی انسان ها از دنیا را به اندازه عقل آنها دانست و گفت: حقیقت مرگ اوج انسان است و وزن هر انسانی در اطاعت از خدا و رسولش سنجیده می شود.

گفتنی است امیر دریادار غلامرضا شیرانی در سال ۱۳۴۸ در اصفهان متولد شد وی در دوران دفاع مقدس به عنوان بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضوری فعال داشت و از سال ۶۶ وارد ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

این رزمنده شجاع با توجه به شایستگی ها و لیاقت ها پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، مراحل فرماندهی در انواع یگان های شناور نیروی دریایی را به سرعت طی کرد و بیش از ۱۵ سال در سال های مختلفی و در آبهای آزاد فرماندهی ناوهای موشک انداز، ناوهای پشتیبانی رزمی و ناوشکن های رزمی را بر عهده داشت.

وی از سال ۸۶ به مدت ۹ سال مسئولیت فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک را بر عهده داشت و سرانجام در شامگاه چهارشنبه گذشته به دلیل عوارض و صدمات ناشی از دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

tel final1

Share