فرمانده نیروی انتظامی کشور در یادواره 142 شهید والامقام بخش کومله

مردم، بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود را دلیل اصلی فاجعه منا می دانند/ هر پایگاه بسیج خار چشم دشمنان اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی کشور، امنیت در جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی و بی بدیل عنوان کرد و گفت: زمانی ما موفق و پیروز و توانمند خواهیم شد که فرمایشات رهبری را تبیین، اجرایی و عملیاتی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان ،سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله که عصر امروز(۱۸ شهریور) در صحن متبرک امامزاده حسن کومله برگزار شد، گفت: مردم کشور اسلامی ما این روزها یاد و خاطره شهدای فاجعه منا در موسم حج و منا را گرامی داشته و بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود را دلیل اصلی این فاجعه می دانند.photo_2016-09-09_21-14-38

وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار نفر از زائرین بیت الله الحرام در چنین ایامی در سرزمین وحی و منا به شهادت رسیدند، افزود: آمریکا و استکبار جهانی و ایادی آنان مثل عربستان چه جوابی برای مردم دنیا و مسلمانان دارند؟

سردار اشتری ادامه داد: لبخند به سوی مردم ما از طریق امریکا و دشمن برای فریب دادن مردم است در حالی که مردم ما هوشیار و آگاه هستند و مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که نباید هیچ موقع به دشمن اعتماد کرد.

دشمن همچنان بر دشمنی خود با ما پایدار است

فرمانده نیروی انتظامی کشور  با بیان اینکه دشمن همچنان بر دشمنی خود بر ما پایدار است، اظهار کرد: زمانی ما موفق و پیروز و توانمند خواهیم شد که فرمایشات رهبری را تبیین، اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما زیر بار ظلم نخواهیم رفت، اذعان کرد: ما پیرو ائمه اطهار و امام و رهبری هستیم  و دلیل این مدعا هم شهدا هستند و شهدای والامقامی همچون املاکی و عبدالکریمی  که مراجعه به وصیت نامه و زندگی شخصی و اجتماعی آنها می توان ده ها کتاب نوشت.

سردار اشتری، امنیت در جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی و بی بدیل عنوان و اذعان کرد: قبل از اینکه دشمن توطئه حضور خود را در مرزهای جمهوری اسلامی عملی کند افرادی از این سرزمین جان خود را نثار کردند.

هر پایگاه بسیج خار چشم دشمنان اسلام است

وی با تاکید بر اینکه امروز هر پایگاه بسیج خار چشم دشمنان اسلام است، اظهار کرد: به برکت هدایت ها و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خون شهدا، ایثارگری ایثارگران، روحیه جهادی، همدلی و همزبانی و هوشیاری مردم موجب شده که در امنیت بسیار خوبی قرار بگیریم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هر هفته و هر ماه  شهدایی را در عرصه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان تقدیم می کند، تصریح کرد: رمز موفقیت ما حفظ روحیه انقلابی و جهادی در کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال عفت زدایی و بی عفتی در جامعه است، اظهار کرد: ما باید هوشیار باشیم و خواست شهدا از ما هم پیروی از احکام الهی و ولایت فقیه است.

سردار اشتری ادامه داد: بهترین کار در ادامه دادن راه شهدا پیروی از ولی امر مسلمین است.

گفتنی است، در یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله از سه خانواده نوربخش و ربیعی نژاد از شهدای فاجعه منا و حسن بواس از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

tel final1

Share