طی مراسمی

مدیرکل جدید انتقال خون استان گیلان منصوب و معارفه شد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حکم مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران احمد مرادی به جای دکتر علی داودی، به طور رسمی به عنوان مدیرکل انتقال خون استان گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی با حضور مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست، حکم انتصاب مدیرکل انتقال خون استان گیلان به دکتر احمد مرادی تسلیم شد.gilan-95-moarefimodir-01_3966

 با حکم مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران احمد مرادی به جای دکتر علی داودی، به طور رسمی به عنوان مدیرکل انتقال خون استان گیلان معرفی شد.

متن کامل حکم به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر احمد مرادی
سلام علیکم
با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیرکل انتقال خون استان گیلان منصوب می نمایم تا با اتکال به الطاف بی شائبه الهی و بهره مندی شایسته از مشارکت و همفکری کارکنان صدیق و زحمت کش آن اداره کل و مراجع ذیربط استانی و محلی و با ملحوظ نمودن ضوابط شرعی و قانونی در راستای تحقق سیاست ها و اهداف عالیه سازمان انتقال خون ایران و شرح وظایف محوله مطابق سند و شرح وظایف مدیران کل استان ها موفق و پیروز باشید.
توفیق روز افزون شما را در مسیر خدمت رسانی به مردم متدین و شریف اسلامی در راستای اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

دکتر علی اکبر پورفتح اله
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران

 در مراسم معرفی مدیرکل انتقال خون استان گیلان، دکتر فردین بلوچی، مشاور مدیرعامل و حسن هدایت زاده، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان انتقال خون، به همراه جمعی از همکاران انتقال خون این استان حضور داشتند.

گفتنی است دکتر بلوچی و  هدایت زاده پس از این مراسم از بخش های اداره کل بازدید و با اهادکنندگان و همکاران گفت و گو کردند.

tel final1

Share