مدرسه سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی

مدرسه ابتدایی خیر ساز رحیم موثق در انزلی به بهره برداری رسید/نوسازی و مقاوم سازی ۲۵ درصد از مدارس گیلان توسط خیرین مدرسه ساز/لزوم حفظ و نگهداری فضای آموزشی+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدرسه دخترانه شش کلاسه مقطع ابتدایی و خیرساز آقای رحیم موثق در انزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدرسه خیرساز ۶ کلاسه مقطع ابتدایی رحیم موثق در بندر انزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.photo_2016-09-16_19-04-02

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم با بیان اینکه شهرستان بندر انزلی در انجام کارهای بزرگ و ماندگار توسط خیرین پیشگام است، گفت: بسیاری از پروژه های آموزشی این شهرستان به برکت وجود خیرین و با نگاه فرهنگی انجام شده است.

وی اظهار داشت: پرورش انسان های دوست دار اهل بیت و عاشق ولایت و ارزشهای اسلامی درکانونی به نام مدرسه که محل عرضه خدمات تربیتی است شکل می گیرد.

حاجتی از افتتاح پروژه های آموزش و پرورش استان گیلان به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: در هیچ نقطه از دنیا مخارج سنگین آموزشی به تنهایی برعهده آموزش و پرورش نبوده و کسانی که نگاه معنوی به این امر داشته باشند در بخشهای مختلف به مدرسه کمک می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ساخت مدرسه را کاری بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و افزود: آموزش و پرورش کانون اعتماد است و باید از ظرفیت های بالای موجود درگیلان به نحو احسن استفاده کرد.

نوسازی و مقاوم سازی ۲۵ درصد از مدارس گیلان توسط خیرین مدرسه ساز

photo_2016-09-16_19-01-50علی اوسط اکبری مقدم، مدیرکل نوسازی مدارس گیلان نیز در ادامه مراسم اظهار کرد: اساس کاری انسان در کانون های محبت و توسط افرادی که در امر احداث کانون های آموزشی گام برمی دارند شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه خیرین این مدرسه مخالف نامگذاری آن به اسم خودشان بودند، گفت: هدف از نامگذاری این مدرسه به نام آقای موقر این بود که دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل می کنند با کارهای خیری که در جامعه اتفاق می افتد بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به نوسازی و مقاوم سازی ۲۵ درصد از مدارس گیلان توسط خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: همه مدیران شهرستانی به نوعی در بخشهای آب، برق، گاز و سایر موارد زیرساختی در ایجاد مدارس دخالت دارند.

اوسط اکبری مقدم اظهار کرد: اگر امروز تلاش ما بر ساخت مدارس جدید و رسیدن به بهترین فضای آموزشی است به برکت وجود خیرین می باشد.

وی در پایان گفت: از اولیای دانش آموزان درخواست عاجزانه داریم که در نگهداری فضای آموزشی، نهایت کوشش و تلاش خود را داشته باشند و آن را به فرزندان خود نیز آموزش دهند. یکی از کاستی های بزرگ ما در مدارس نگهداری مناسب از تاسیسات مدارس است.

tel final1

Share