در جمع خبرنگاران مطرح شد

«ما آماده‌ایم» شعار هفته دفاع مقدس امسال/اعزام خانواده‎های شهدای مدافع حرم به گلستان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد هفته دفاع مقدس گیلان شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما آماده ایم» دانست و گفت : از برنامه های امسال دفاع مقدس انتقال پیام جنگ به نوجوانان و جوانان امروز است و می‎خواهیم به نسل امروز بگوییم که در دفاع از کشور ما فقط سلاح سرد یا پیشرفته عامل پیروزی و ایستادگی نبوده است بلکه از مهمترین مولفه های رزمندگان در جنگ ایمان، اعتقاد، ولایت پذیری بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد هفته دفاع مقدس گیلان در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: هرکسی که به نحوی با پیام الهام بخش و الهی انقلاب اسلامی مخالف است اقداماتی بر علیه ایران و مردمش انجام داد.
IMG_3850bairami
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, سرهنگ بایرامی با اشاره به اینکه در طی سالهای گذشته همراه مورد هجوم دشمنان بوده ایم گفت: از دشمنی های آشکار با انقلاب اسلامی آغاز جنگ تحمیلی بود. دشمنان و قدرتهای مستکبر برای این کار از عنصر فروخته ای بنام صدام استفاده کردند و جنگ را به کشور ما تحمیل نمودند.

وی با بیان اینکه با قطعنامه ۵۹۸ دست دسیسه گران برای جهان روشن شد, اظهار داشت: ایران در زمان شاه به عنوان یک پایگاه امن برای آمریکا بود و با پیروزی انقلاب آمریکا یکی از متحدین خود را از دست داد. شعاری که امام در انقلاب انتخاب کرده بود نه شرقی نه غربی بود که این موضوع برای آمریکا دشوار بود.

معاون سپاه قدس گیلان گفت: از مهمترین علتی که بعد از انقلاب اسلامی امریکا با ایران دشمنی کرد متوجه در خطر بودن منافع خود شدند و همین امر باعث شد تا به دسیسه های مختلف مثل ایجاد درگیری داخلی قومیتی و ترور در کشور دست بزند و وقتی دید نمی‎تواند با این ترفند ها به هدف خود برسد موضوع جنگ تحمیلی را در دستور کار خود قرار داد.

بایرامی با بیان اینکه دشمنان هشت سال جنگ نابرابر را به ما تحمیل کردند گفت: این جنگ در شرایطی بود که همه قدرتهای دنیا در یکسو و ما تنها بودیم.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس گیلان شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما آماده ایم» دانست و گفت : از برنامه های امسال دفاع مقدس انتقال پیام جنگ به نوجوانان و جوانان امروز است و می‎خواهیم به نسل امروز بگوییم که در دفاع از کشور ما فقط سلاح سرد یا پیشرفته عامل پیروزی و ایستادگی نبوده است بلکه از مهمترین مولفه های رزمندگان در جنگ ایمان، اعتقاد، ولایت پذیری بود و به جوانانمان می‎گوییم که بسیاری از سربازان دفاع مقدس نوجوان و جوان بودند و با همین مولفه ها توانستند در مقابل قدرتهای جهان ایستادگی کنند.

بایرامی افزود: امروز دنیا می‎خواهد از طریق جنگ نرم انقلاب ایران را به زانو در بیاورد و این جنگ در حوزه های اقتصادی، فرهنگی بخصوص خانواده ها است اما می‎توانیم از ذخیره های ملی و مذهبی که در دفاع مقدس بدست آوردیم در برابر این دشمنی ها ایستادگی کنیم و از انقلاب و میهن خود حفظ و حراست نماییم.

اعزام خانواده های شهدای مدافع حرم به گلستان

در ادامه این نشست جوادی رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید استان کیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در طول سال مجری بسیاری از برنامه ها است گفت : امسال سپاه گیلان یک ابتکار به خرج داده است و برنامه بزرگ فرهنگی را در آستانه هفته دفاع مقدس یرگزار کرد . فصل شیدایی از برنامه هایی است که بعد از کنگره هشت هزار شهید در گیلان در حل برگزاری است.

جوادی افزود : امسال هر روز از دفاع مقدس با یک عنوان برگزار می‎شود و تمام تلاش خود را داریم تا هفته پرباری برای مردم داشته باشم.

وی از شرکت خانواده های شهدا در یادواره شهیدان مدافع حرم در گلستان خبر داد گفت: در آخرین روز از دفاع مقدس خانواده های شهدای مدافع حرم به یادواره ای که با محوریت شهدای حرم در شهرستان کردکوی گلستان برگزار می‎شود اعزام خواهند شد.

وی گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس هزار مسکن که با همت کمیته امداد و جهاد سازندگی سپاه قدس گیلان برای محرومین ساخته شده است به صاحبانشان واگذار میشود.

tel final1

Share