دیارمیرزا گزارش می دهد

لغو جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت و اصرار فرماندار بر ارسال پرونده به شورای حل اختلاف!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار رشت با اشاره به اینکه در این مدت، مورد انتقاد زیادی قرار گرفتم اما تمام سعی خود را کردم تا انتخاب هیئت رییسه در آرامش برگزار شود، اظهار کرد: متاسفانه با تفاهم نرسیدن اعضای شورای شهر رشت مجبور شدیم برخلاف میل باطنی این موضوع را به شورای حل اختلاف بفرستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر رشت با حضور فرماندار و معاون فرماندار شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در این جلسه که شش عضو شورای شهر رشت حضور یافتند جلسه به حد نصاب نرسید.shora-CCCC

در این جلسه مهدوی فرماندار رشت ضمن تبریک عید قربان و تسلیت به رفیعی نوده برای درگذشت برادرشان اظهار کرد: جلسه ای که امروز برگزار شد کمی ناراحت کننده است چرا که شهر رشت بدون شورا اداره می شود.

وی با بیان اینکه در این مدت جلسه هم اندیشی برگزار کردیم اما متاسفانه باز هم اعضا به وحدت نرسیدند، گفت: مجبور هستیم این موضوع را به شورای حل اختلاف ارجاع دهیم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه در این مدت، مورد انتقاد زیادی قرار گرفتم اما تمام سعی خود را کردم تا انتخاب هیئت رییسه در آرامش برگزار شود، اظهار کرد: متاسفانه با تفاهم نرسیدن اعضای شورای شهر رشت مجبور شدیم برخلاف میل باطنی این موضوع را به شورای حل اختلاف بفرستیم.

اصرار مهدوی بر ارسال پرونده به شورای حل اختلاف

رجبی ویسرودی در واکنش به اظهارات فرماندار رشت مبنی ارسال پرونده شورای شهر رشت به شورای حل اختلاف خواستار برگزاری جلسه ی دیگری شد و گفت: فرماندار از ارسال پرونده خودداری کند.

فرماندار نیز در پاسخ  به رجبی گفت: تعامل اعضا کم است هرچند به این پیشنهاد فکر می کنم و تا فردا صبح اطلاع میدهیم اما باز نظر بر این است که پرونده به شورای حل اختلاف برود.

کارگرنیا دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در اعتراض به سخنان فرماندار گفت: هنوز به شش عدم برگزاری جلسه نرسیده ایم و نباید پرونده به شورای حل اختلاف برود.

tel final1

Share