فرماندار رشت در جلسه شورای شهرستان

لایحه برنامه ششم توسعه به نفع شوراها و شهرداریها است/ افتتاح ۱۲۰۰ پروژه در رشت طی ۳ سال

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدوی با اشاره به اینکه کارهای عمرانی زیادی در این دولت در شهر ها و روستاها انجام شده است گفت: در حال حاضر ۹۷ درصد روستاهای شهرستان رشت دارای گاز هستند و در سه سال گذشته ۱۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در رشت به بهره برداری رسید و در هفته دولت امسال ۲۵۱ پروژه با مبلغ ۷۰۸ میلیارد در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه فوق العاده شورای شهرستان رشت که برای انتخابات هیات رئیسه برگزار شده بود سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشتگفت: اعضای شورای شهرستان رشت در همه حال کمک شورای شهرها و بخش های شهرستان رشت هستند.
IMG_2607mahdavi
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, مهدوی لایحه برنامه ششم توسعه کشور را به نفع شوراها و شهرداریها دانست و افزود: معتقدم اعضای شورا قبل از اینکه لوایح برنامه ششم نهایی شود نشستی با نمایندگان مجلس داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در ابتدای آغاز کار خود با مشکلات زیادی مواجه بود گفت: در آن مقطع زمانی جهان به علت موضوعات هسته ای نگاه ایران هراسی نسبت به کشور ما داشت و همین امر باعث شده بود تحریم هایی به کشور ما تحمیل شود.

فرماندار رشت افزود : ملت ایران در کنار رهبری آگاه توانستند حق هسته ای خود را به اثبات برسانند و مذاکرات انجام شده با نتیجه برجام منجر شود و در حال حاضر میتوان تاثیرات مثبت این مذاکرات که نقطه عطف دولت تدبیر و امید محسوب میشود را در مسایل اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و امید دهی به آینده دید.

مهدوی با اشاره به اینکه کارهای عمرانی زیادی در این دولت در شهر ها و روستاها انجام شده است گفت: در حال حاضر ۹۷ درصد روستاهای شهرستان رشت دارای گاز هستند و در سه سال گذشته ۱۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در رشت به بهره برداری رسید و در هفته دولت امسال ۲۵۱ پروژه با مبلغ ۷۰۸ میلیارد در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

بهتر است انتخابات دو سال یکبار برگزار شود

در ادامه این جلسه اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت با تشکر از اعتمادی که اعضای شورای شهرستان بار دیگر به وی کردند تشکر کرد و گفت : هدف ما خدمت رسانی به مردم شهرستان رشت است و همه ما خادمین این مردم هستیم اما بسیار بهتر میشد که انتخاب هیت رئیسه شوراها دو سال یک بار انجام میشد تا توان شورا بیشتر برای حل و رفع معضلات شهری به کار گرفته میشد.
در پایان این جلسه انتخابات هیات ریسه شورای شهرستان رشت انجام که در انتخابات شورای شهرستان رشت اسماعیل حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر رشت با ۱۳ رای به عنوان رئیس شورای شهرستان انتخاب شد و همچنین مهدی رشاد عضو شورای کوچصفهان با ۱۳رای به عنوان نایب رئیس شورای شهرستان انتخاب شد. در انتخاب منشی هیات ریسه نیز حسن زاهدی از شورای شهر سنگر انتخاب شد و سخنگویی شورای شهرستان نیز به علیرضا عبدی از شورای بخش خمام رسید.

tel final1

Share