قرعه کشی مرحله اول مسابقات جام حذفی کشور جام آزاد سازی خرمشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قرعه کشی مرحله اول مسابقات جام حذفی کشور جام آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران ،در مراسم قرعه کشی مرحله اول مسابقات جام حذفی کشور رئیس کمیته غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ،سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر و فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته اول حضور داشتند.Hazficup

در این قرعه کشی ۳۲ تیم قهرمان استان و تیم های لیگ دسته دوم حضور داشتند و بازی های این مرحله نیز در روز های ۲۱ و ۲۲ شهریور برگزار می شود.

در پایان این مرحله ۳۰ تیم به دور بعدی صعود می کنند و درنهایت با اضافه شدن ۱۸ تیم لیگ دسته اول و ۱۶ تیم لیگ برتر رقابت های مرحله بعدی قرعه کشی می شود.

تیم های قهرمان هر استان تا ۱۰ شهریور باید مدارک خود را به کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ارائه بدهند.همچنین برای این مسابقات ورودیه ای در نظر گرفته نشده است و فقط تیم ها باید مبلغ ۵۰ میلیون ریال را به عنوان ودیعه به حساب سازمان لیگ فوتبال ایران واریز کنند.

فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قهرمان جام حذفی شد.

شایان ذکر است از استان گیلان تیمهای سپیدرود رشت، ملوان بندر انزلی، داماش گیلان، شهرداری فومن و ملوان نوین انزلی می توانند در این جام شرکت کنند.

tel final1

Share