فرماندار املش در اولین روز هفته دولت

قرارگاه فرهنگی املش افتتاح شد / امیدبخشی از مهم ترین خصایص کارگزاران نظام است

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، محمودی گفت: شخص رییس جمهور محترم معتقد هستیم همان طوری که عمران شهرها و روستاها در کشور از حائز اهمیت برخوردار است از سوی دیگر چنانچه اگر همه‌ی این برنامه‌ها و سیاست‌ها با فقدان روحی و فرهنگی و ارزشی خدای ناکرده قرار بگیرد ما راه به جایی نخواهیم برد. بنابراین قرارگاه فرهنگی را می‌توانیم یک چشم انداز مهمی برای سرفصل کارهای اجرایی شهرستان تلقی کنیم.

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار املش در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان املش در اولین روز از هفته دولت اظهار داشت: امسال به همت دولت و دولت تدبیر امید به نام اقدام و عمل ملت دولت؛ امیدوار و استوار نام گذاری شده است. در واقع امیدبخشی، نشاط، آرامش و فرح بخشی از مهم ترین خصایص کارگزاران نظام در عرصه اجرایی است و از سوی دیگر عدالت محوری و مردم داری و خدامحوری هم می‌تواند به سایر شاخص هایدولت تأثیر گذار باشد.
photo_2016-08-24_17-07-52
محمودی تصریح کرد: امسال ما با خواست خداوند و با اهتمام مسئولان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان و با حرکت های مدبرانه دولت جناب آقای روحانی توانستیم ۶۷ پروژه را در قالب عمران شهری و روستایی، آسفالت راه روستایی، آبزیان،خانه های بهداشت،خانه های مسکن مددجویان و گاز رسانی به ۱۲ روستاهای شهرستان را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: پرده برداری از قرارگاه فرهنگی می تواند رنگ و بوی دیگری به سایر پروژه های اجرایی شهرستان ببخشد.لذا همه ی ما و در رأس آن شخص رییس جمهور محترم معتقد هستیم همان طوری که عمران شهرها و روستاها در کشور از حائز اهمیت برخوردار است از سوی دیگر چنانچه اگر همه‌ی این برنامه‌ها و سیاست‌ها با فقدان روحی و فرهنگی و ارزشی خدای ناکرده قرار بگیرد ما راه به جایی نخواهیم برد. بنابراین قرارگاه فرهنگی را می‌توانیم یک چشم انداز مهمی برای سرفصل کارهای اجرایی شهرستان تلقی کنیم.

نماینده عالی دولت درشهرستان با بیان اینکه با اجرای بند ق بودجه توانستیم بخش اعظمی از نیازهای معیشتی مردم را در قلب روستاه ها مطرح بکنیم گفت: تنگناهای منابع مالی و اقتصادی دولت به رغم هجمه های دشمنان ما در خارج علی رغم اجرا در کشورهای اروپایی باز می‎بینیم که شیطنت های استکبار جهانی با محوریت آمریکا در اوج است ولی دولت مصمم است با حرکت های مدبرانه و با اعمال عقلانیت هرچه تمام و با ایجاد نشاط و امید را در افکار عمومی بپرورانیم که این از مهم ترین خصایص دولت تدبیر و امید است.

فرماندار املش گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان به طور میانگین ۵۵درصد رشد دارد. که رشد اعتباری پروژه‌های ما در مقایسه با سال۹۴ چیزی حدود بین ۵۹ تا ۶۰ درصد است،که می توان گفت یک شبه معجزه اقتصادی در سفر استانی دولت است که امیدواریم همه‌ی افکار و رویکرد دولت در برابر احیای حق قرار گیرد و گام های تدریجی و استوار برای نظام در عرصه های مختلف برداریم.

در پایان امام جمعه املش در حاشیه افتتاح قرارگاه فرهنگی شهرستان گفت: استان گیلان در بهبود کسب و کار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، تکمیل راه آهن قزوین به رشت که سالها بلا تکلیف مانده بود و میلیاردها تومان اعتبار می خواست دولت توانست در این خصوص اقدامات مؤثری انجام دهد.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر مسئولیت شان را برای خدمت به دین و مردم خرج می کردند گفت: اگر همه ی مسئولین خودشان را مانند شهیدان رجایی و باهنر بتوانند الگوی خود قرار دهند عملکرد دولت به صورت آماری نخواهد بود بلکه عملیاتی و برای مردم قابل لمس باشد.

گفتنی است برنامه های اولین روز هفته دولت در شهرستان املش علاوه بر گلباران مزار مطهر شهدا, دیدار با امام جمعه شهرستان, افتتاح قرارگاه فرهگی شهرستان املش, بازدید از نمایشگاه هنرجویی (آوای رنگها)درگالری ارشاد و دیدار با خانواده شهید ابوطالب الهیاری صورت گرفت.

tel final1

Share