فرماندار فومن: افراط و تفریط هر دو محکوم به شکست هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن با اشاره به فضای سیاسی کشور اظهار کرد: جریانات فکری و سیاسی داخل نظام که چهارچوب قانون اساسی را قبول دارند هیچ وقت نمی میرند لذا این جریانات باید با هم همکاری کنند. الحمدالله در شرایط فعلی فضای خوبی به لحاظ پویائی سیاسی در کشور در دولت تدبیر و امید بوجود آمده است که می تواند بسترساز رشد و پیشرفت گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن در نشست با اعضای حزب مردم سالاری گیلان ضمن اعلام استقبال از نشست با گروه ها و تشکل های مختلف و پذیرش انتقادات و پیشنهادات کارشناسی شده گفت: در کشور ما بر خلاف جهان پیشرفته و توسعه یافته فعالیت احزاب و تحزب به صورت کامل ایجاد نشده است و شاید نیاز به زمان بیشتری داشته باشیم تا احزاب جایگاه خود را در کشور پیدا کنند.photo_2016-09-07_11-03-16

فرماندار فومن با اشاره به تفاوت آرا و اندیشه ها تاکید کرد: اعتقاد داریم باید نقد و تفاوت آرا وجود داشته باشد زیرا خداوند می توانست همه انسان ها را یک رنگ و با یک نظر و رای خلق نماید اما اساس آفرینش بر روی تفاوت ها بنا شده است. در حوزه سیاسی نیز همینطور است ما باید بپذیریم جریانات و احزاب مختلف وجود داشته باشند و بر روی اصول مشترک وحدت نظر داشته باشند زیرا همه ما مسلمانیم،همه نظام جمهوری اسلامی را قبول داریم، همه قانون اساسی را قبول داریم،همه ما آرمان امام و شهدا را قبول داریم.

مهندس مومنی زاده در ارتباط با توسعه و پیشرفت در کشور اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا کشور را بسازیم، ما یک نظریه و الگوی جدید به دنیا ارائه کردیم که می تواند هم دنیا و هم آخرت مردم را مورد توجه قرار دهد و باید تلاش کنیم این را در عمل به اثبات برسانیم. ما باید تلاش کنیم کشور را به سمت رشد و توسعه پیش ببریم و این کار با مشاجره و منازعه یا واگرائی نمی شود، باید هم گرائی و تعامل باشد و جای نخبگان در این مسیر تعیین کننده است. نگاه دولت هم همین است که افراط و تفریط هر دو محکوم به شکست هستند و لذا دولت مسیر اعتدال را انتخاب کرده است و به صورت مصداقی می توان به حضور نیرو های معتدل از همه جناح های سیاسی کشور در هیئت دولت اشاره کرد.

وی گفت: ما در گذشته شرایط خوبی نداشتیم، هم فشار های خارجی و هم تحریم ها که همیشه بوده و هست و هم بعضی از سوء تدبیر ها به منزله دو لبه قیچی عمل کرد و شرایط بدی را برای کشور رقم زد.

مومنی زاده در ادامه با تاکید به آرامش موجود در فضای کشور در طی سه سال گذشته بیان داشت: ما در طی سه سال گذشته شاهد آرامش در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و … بودیم و در صددیم این استان را به سمت توسعه پیش ببریم و این را باید در عمل مردم ببینند. ما باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های داخلی اقتصاد خودمان را بسازیم و خدمات رفاهی ایده آل را به مردم ما که به قول حضرت امام (ره) که فرمود مردم ما از مردم صدر اسلام بالاتر هستند ارائه بدهیم.

فرماندار فومن با اشاره به فضای سیاسی کشور اظهار کرد: جریانات فکری و سیاسی داخل نظام که چهارچوب قانون اساسی را قبول دارند هیچ وقت نمی میرند لذا این جریانات باید با هم همکاری کنند. الحمدالله در شرایط فعلی فضای خوبی به لحاظ پویائی سیاسی در کشور در دولت تدبیر و امید بوجود آمده است که می تواند بسترساز رشد و پیشرفت گردد.

وی در ادامه بیان داشت: مدیر ارشد اجرائی استان جناب آقای دکتر نجفی هم مدیر فرهیخته و تلاش گری است سعی می کند تا استان را به سمت پیشرفت سوق بدهد و الحمدالله تا کنون نتایج خوبی حاصل شده است.

فرماندار فومن با اشاره به وضعیت شهرستان فومن گفت: ما در شهرستان فومن در بخش های کشاورزی، صنعت و بویژه گردشگری دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستیم و برای توسعه شهرستان تلاش می کنیم از مشترکات استفاده کنیم و به حواشی نپردازیم و از همه ظرفیت ها برای این مهم بهره ببریم و الحمدالله توفیقاتی داشته ایم و در این راستا می توان افتتاح ۹۱ پروژه با اعتبار ۹۶ میلیارد تومانی را طی هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد. انشاءالله همه تلاش کنیم تا این روند شتاب بیشتری به خود بگیرد.

tel final1

Share