علوی در گفتگو با دیارمیرزا

فرماندار رشت تحت فشار تصمیم گیری نکند/ نگران تبعات سویی هستم که این تصمیمات برای رشت خواهد داشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت پایان گفت: نباید با تشویش اذهان مردم امید آنها را به ناامیدی تبدیل نکنیم. به دور از احساسات باید تصمیمات عقلانی اتخاذ شود. من نگران تبعات سویی هستم که این تصمیمات برای شهر رشت خواهد داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیرحسین علوی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه انتخابات شورا به دلایل مختلف به تعویق افتاده است اظهار کرد: دو جلسه توسط دوستان همفکر ما جلسه لغو شد و در جلسه آخر نیز آن اتفاقات رخ داد و آن عضوی که قرار بود با ما همراه شود به تشخیص خودش به یکباره کاندیدای ریاست شورا شد و دوستان نیز از این مساله استقبال نکردند و این باعث شد که جلسه تشکیل نشود.

فرماندار رشت تحت فشار تصمیم گیری نکند
--۴-۲-۹۵alavi

علوی در ادامه گفت: فرماندار رشت اعلام کرده بود صبر می کنیم تا جلسه شورا با حضور تمام اعضای شورای شهر رشت برگزار شود اما همزمان با برگشت آقایان کارگرنیا و باقری خطیبانی از سفر کربلا و فشاری که به فرمانداری وارد شد تصمیم به برگزاری جلسه گرفتند در حالی که یکی از همکاران ما یعنی آقای نیکومنش به همراه شهردار رشت در ماموریت کاری خارج از کشور در کشور سوئد به سر می برد.

وی به جلسه شب گذشته اعضای شورا با فرماندار رشت اشاره کرد و گفت: در آن جلسه به جناب مهدوی عرض کردیم که با توجه به تاثیرگذاری حتی یک رای در انتخابات و رقابت نزدیکی که وجود دارد بهتر است این جلسه با حضور تمام اعضا برگزار شود.

علوی با بیان اینکه انتظار داریم فرماندار رشت تحت فشار تصمیم گیری نکند یادآور شد: حرف فرماندار رشت مبنی بر اینکه انتخاب هیات رئیسه با تاخیر رو به رو شده است کاملا صحیح است و ما هم به این موضوع اعتقاد داریم اما با توجه به اینکه آقای نیکومنش روز دوشنبه وارد ایران می شوند صرفا تاخیر چند روز در برگزاری جلسه مشکلی ایجاد نخواهد کرد و ما آمادگی داریم در هر روزی که آقای فرماندار صلاح بداند در جلسه حضور پیدا کنیم.

کاندیدا نیستم /  نگران تبعات سویی هستم که این تصمیمات برای شهر رشت خواهد داشت

عضو شورای شهر رشت در خصوص کاندیداتوری خود برای ریاست شورا گفت: در وضع موجود دیگر بنده کاندیدای ریاست شورا نیستم.ما هم اعتقاد به تعیین تکلیف هیات رئیسه شورا داریم و اینکه می توانستیم به فرماندار رشت برای برگزاری جلسه بدون حضور آقایان باقری و کارگرنیا فشار بیاوریم اما این کار را نکردیم و بازی جوانمردانه را رعایت کردیم.

وی افزود: انتظار داریم فرماندار کمک کند و همکاران سعه صدر بیشتری داشته باشندتا با تعامل و در یک فضای آرام تصمیم منطقی گرفته شود. زیرا انتظار مردم این است که شورا در سال چهارم گزارش عملکرد داشته باشد و الحمدالله پروژه های بزرگی در سطح رشت طی چند سال گذشته انجام شده و برخی نیز همانند جمع آوری آب های سطحی در حال انجام است و تا پایان سال اکثر پروژه های شهرداری به پایان می رسد.

عضو شورای شهر رشت پایان گفت: از دولت و حوزه وزارت کشور انتظار داریم که کمک کنند تا فضا با تدبیر پیش برود و خدای نکرده با تشویش اذهان مردم امید آنها را به ناامیدی تبدیل نکنیم. به دور از احساسات باید تصمیمات عقلانی اتخاذ شود. من نگران تبعات سویی هستم که این تصمیمات برای شهر رشت خواهد داشت.

گفتنی است امروز در حالی جلسه شورای شهر رشت به حد نصاب نرسید که فرماندار رشت خواستار ارسال پرونده به شورای حل اختلاف شد.

tel final1

Share