گفتگوی دیارمیرزا با نیکومنش; از بدعهدی پیشگر تا شانس ریاست شورا

پیشگر قول داده بود به علوی رای دهد/ همیشه حامی شهردار رشت هستم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیکومنش گفت: هیچ یک از ما تا دقیقه آخر نمی‎دانستیم که خانم پیشگر قرار است خود را به عنوان کاندیدای ریاست شورا معرفی کند. در حالی که ایشان تا قبل از روز شنبه قول رای خود را به آقای علوی داده بودند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه برگزاری جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر رشت مظفر نیکومنش نودهی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت شورا اظهار کرد: فردا(سه شنبه) باید همه چیز مشخص شود زیرا بیش از این به صلاح شهر و شورا نیست که انتخابات به تعویق بیفتد.--۴-۲-۹۵nikoomanesh

وی افزود: هرکسی که رای بیاورد و رئیس شود باید به او احترام گذاشت تا چرخ شهر بچرخد زیرا همه اعضا از منتخبین مردم هستند.

این عضو شورا با اشاره به اینکه لغو جلسه قبل در اعتراص به تصمیم یکی از اعضای شورا بود, گفت: هیچ یک از ما تا دقیقه آخر نمی‎دانستیم که خانم پیشگر قرار است خود را به عنوان کاندیدای ریاست شورا معرفی کند. در حالی که ایشان تا قبل از روز شنبه قول رای خود را به آقای علوی داده بودند.

وی به مطرح شدن کاندیدتوری خود برای ریاست اشاره کرد و گفت: در این سه سال گذشته هیچ وقت تمایل نداشتم که رئیس شوم و تا کنون هم پاسخی ندادم چون نمی‎توانم نسنجیده وارد شوم. من حتی حاضر نبودم در سال های گذشته عضو هیات رئیسه باشم و اکنون هم اعضای شورا برای ریاست من به اجماع نرسیدند. بنده نظرم به اقای کارگرنیا است و به ایشان پیشنهاد دادم تا خود را برای ریاست کاندیدا کند و ایشان هم هنوز حرفی در قبول یا رد این موضوع نکرده اند.

نیکومنش تصریح کرد: من همیشه حامی شهردار رشت بودم و خواهم بود و هیچ وقت کسی غیر از ایشان را  برای تصدی شهردار شدن رشت معرفی نمیکنم. چرا که معتقدم ثابت قدم مرد توسعه است و همیشه از ایشان حمایت می‌کنم.

وی در پایان گفت: جلسه فردا از ساعت ۸شب به ۹صبح تغییر پیدا کرده است و امیدوارم این جلسه سرنوشت ریاست و هیات رئیسه شهر رشت را مشخص کند.

گفتنی است شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که هم اکنون نیکومنش نودهی از شانس بالایی برای ریاست شورا برخوردار است.

tel final1

Share