دیارمیرزا گزارش می دهد

غیبت مجدد ۶ عضو شورای شهر رشت/ جلسه انتخاب هیات رئیسه شورا به حد نصاب نرسید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر رشت در حالی به ریاست ابروفراخ معاون فرماندار شهرستان رشت در عمارت تاریخی شورا تشکیل شده بود که این جلسه نیز همانند جلسه های پیشین به حد نصاب نرسید و لغو شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر رشت در حالی به ریاست ابروفراخ معاون فرماندار شهرستان رشت در عمارت تاریخی شورا تشکیل شده بود که این جلسه نیز همانند جلسه های پیشین به حد نصاب نرسید و لغو شد.

تمام اعضای شورای شهر رشت غیر از رسولی,شیرزاد, علوی, نیکومنش, موسوی روزان و حجت جذب در صحن شورا حضور پیدا کرده بودند.

ماجرای انتخاب هیات رئیسه شورای شهر رشت پس از رویگردانی فرانک پیشگر از اکثریت شورا پیچیده شده است به طوری که لغو جلسه امروز نیز نشان می دهد که هنوز اعضا به توافق لازم دست نیافته اند.

ابرو فراخ در این جلسه با بیان اینکه تا دوازدهم می بایست هیات ریسه شورا انتخاب شوند, تصریح کرد: باید کمک کنیم تا از پتاسیل شورا برای توسعه و شهر استفاده کنیم. شورا یک شغل نیست یک افتخار است. باید این را در نظر بگیریم که خیلی از جوانها برای این مرز بوم خون دادن و ایثار کردند تا به آرامش امروز برسیم.

وی افزود: باید در جایی که منافع کشور و عموم ایجاب می کند ایثار کنیم. امیدوارم در جلسه بعدی که به تاکید فرماندار ساعت شش امروز برگزار می‌شود تمام اعضا حضور پیدا کنند.

حاجی پور نیز خواستار برگزاری جلسه در روز دیگری شد که این موضوع با مخالفت کارگرنیا مواجه شد و او اظهار کرد: اگر جلسه امروز برگزار نشود بایدبه هفته آینده موکول شود زیرا به همراه اقای باقری عازم کربلا هستیم.

گفتنی است جلسات قبلی شورا نیز به دلیل عدم توافق بین اعضا لغو و یا به حد نصاب نرسیده است.

tel final1

Share