جواد عزتی

عزتی :لاهیجان پتانسیل خوبی در زمینه های فرهنگی و هنری دارد/ آموزش مردم به دیدن تئاتر، قدم بسیار مهمی در فرهنگ سازی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جواد عزتی یکی از داوران هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اظهار کرد: آموزش مردم به دیدن تئاتر، قدم بسیار مهمی در فرهنگ سازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،جواد عزتی یکی از داوران هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سخنانی اظهار داشت: لاهیجان پتانسیل خوبی در زمینه های فرهنگی و هنری دارد، استقبال با شکوه مردم از جشنواره نشان از فرهنگ بالا و هنر دوستی آنها است.ezati8425

داور دوره ششم و هفتم جشنواره تئاتر خیابانی شهروند افزود: از دستاورد های یک جشنواره آن هم از نوع تئاتر خیابانی می تواند این باشد که استقبال مردم نسبت به برگزاری دوره گذشته آن کمتر نشده باشد، استقبال مردم از هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نشان می دهد که این جشنواره توانسته است دستاورد مهم و ارزشمندی را کسب نماید.

وی درخصوص کیفیت آثار به نمایش درآمده در این جشنواره گفت: کیفیت نمایش های اجرا شده این جشنواره خوب است اما مشخص است که نتوانسته اند وقت زیادی را به تمرین و اجرا بپردازند؛ ما هنرمندان خوب و موفقی داریم که متأسفانه کمتر تمرین می کنند و کمتر به اجرای عمومی می پردازند که این موارد دلیل پایین آمدن کیفی برخی از نمایش ها است.

جواد عزتی تصریح کرد: اتفاق خوبی که در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رخ داده است، انرژی خوب و تلاش عوامل برگزار کننده و هماهنگی و همدلی مسئولین شهری است که توانسته این جشنواره را به یکی از مهم ترین جشنواره های مهم کشور تبدیل نماید.

وی اذعان داشت: مسئولیت برگزار کنندگان و هنرمندان جشنواره بسیار سنگین تر شده است، چرا که برای مردمی به اجرای نمایش می پردازند که جدا از فرهنگ اصیل و تاریخ غنی، هفت دوره جشنواره تئاتر خیابانی را نیز تجربه کرده اند.

داور دوره ششم و هفتم جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در پایان سخنان خود گفت: همین که بخواهیم به مردم آموزش دیدن تئاتر بدهیم، یک قدم بسیار مهم و بزرگ در زمینه فرهنگ سازی برداشته ایم، از همین رو می توان گفت استقبال مردم از جشنواره نشان دهنده تحقق اهداف برگزاری آن است.

tel final1

Share